Forumsvar skapade

Sida 111 av 137
  • calle_b

Medlem
    5 april, 2003 vid 14:43 som svar på: Brädnyheter

Det är juh helt underbart! Starboard är så duktiga på design så det finns inte! Sjukt snygga! EVO:n verkar juh inte helt dum faktsikt. F2 nya verkar inte alls tokig den heller.

Tackar mycket för att du fick upp mitt köp-behov igen….
    wink.gif

Ha d gott

• calle_b

Medlem
    5 april, 2003 vid 14:24 som svar på: w-surfarna häckar på land???

Fenan blir intressant. Hörde just från Gotland att det går något SÅ IN I HELVETE!!! Tar för övrigt tillbaka det mesta jag sagt om stora Värtan.. Tips till någon som är sugen:
    Starta från Djursholms tennisbana, bortom Framnäsviken så får ni det bästa Värtan kan erbjuda. Önskar att jag inte satt på jobbet, och att det var runt 5-6 grader varmare…
    Har aldrig sett det stället gå av så hårt som det gör nu.

crazy.gif

• calle_b

Medlem
    4 april, 2003 vid 21:24 som svar på: Buhu…..skitväder…

Jag har aldrig seglat mindre en 5.2 på värtan… Vinden har sällan nått dit, och når den det så är det en väldigt byig historia, självklart beroende av vindriktning.

Ojojojojojojojojojojojojojojoj, va häftigt det skulle va o va på gotland imorrn med en 2.5:a….. wink.gif

Ha d gott.

• calle_b

Medlem
    4 april, 2003 vid 09:24 som svar på: 14-17 m/s + Ekeviken = 😀

Fan va trevligt! Jag ligger med ungefär samma känsla i magen.
    Känner mej hur laddad som helst inför den säsongen!
    Hur trevligt som helst. Berätta gärna hur det är ifall du surfat! (BILDER)!!!!!!!!

Ha d gott o lycka till!

• calle_b

Medlem
    4 april, 2003 vid 09:16 som svar på: Kan man ha kul en hel säsong utan nya surfgrejor?

Hahahaha!

Helt rätt! Nu känns det som jag har allt jag behöver oxå.
    Brädan e seglad på 5-6 ggr o e ny, ny bra våtdräk.

Hmm iofs. Det skulle inte vara dumt med en ny 6.4:a, kanske en ny bom, hmm, en 4.5:a saknas faktiskt oxå nu när jag tänker efter, sen skulle det sitta fint med en ny freestylemast…. Sen måste jag ju erkänna att en ny lätt mastförlängare skulle sitta på sin plats nu oxå….
    Sedan är jag juh lite sugen på HyperSonicen oxå….
    Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan crazy.gif

• calle_b

Medlem
    4 april, 2003 vid 09:10 som svar på: Bakslag.

Hahaha! SJälv sitter jag o dreglar framför Pozo, FordGeorgGames osv, osv… Här VRÄKER snön ner!!!!
    Jaja………………….

Apropå hanskar: Jag seglade helt utan förra söndagen, och så länge det är sol och någorlunda varmt i luften så är det faktiskt inte så mycket problem. Jag tror lufttempen låg på runt 8 grader och vattnet, ja, det låg mycket is kvar….
    Körde iof rätt safe, inga nya manövrar än. Får nog bli lite varmare först.

Hej o hå bort me snön!

Ha d gott smirk.gif

• calle_b

Medlem
    3 april, 2003 vid 21:01 som svar på: 14-17 m/s + Ekeviken = 😀

Du får spara lite vind till mej när jag kommer ner i maj!
    Om det är nordligt så kan du kanske dra ut till fårö/Sudersand? Förmodligen galet ös uppemot fågelön där….
    FY FAN VA JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• calle_b

Medlem
    3 april, 2003 vid 20:55 som svar på: IRC-kanal!

Hmmm shysst!

Jag hajar! Det är tydligt att man numera även måsta vara datatekniker för att hålla på me denna allt mer galna sport wink.gif Hej o hå! Verkar dock nice!

cool.gif

• calle_b

Medlem
    3 april, 2003 vid 20:49 som svar på: Bakslag.

Huga hjalmar! crazy.gif

3 dm! Inte rolish! Nä, man får helt enkelt hålla de små tummarna för att den där super-väder-gurun har rätt igen.
    Plus att det kommer att lite värme kommer tbax inom snar framtid. Det är juh förjäkligt att man kommit ut på vattnet o fått upp suget o glädjen igen för en dag, o sen, ”pluff” så ligger det 5 cm vit skit på backen IGEN! Det är inte rättvist! Nu räcker det! Basta.

crazy.gif TOKABSTINENS

• calle_b

Medlem
    3 april, 2003 vid 06:52 som svar på: IRC-kanal!

Nu är det så att jag har ingen aning om vad en IRC-kanal e förnåge. Men det låter juh bra o ballt. wink.gif

Förklaring önskas till den icke så införstådda snubben.
    smirk.gif

• calle_b

Medlem
    1 april, 2003 vid 11:06 som svar på: Var seglar folk i stockholm?

Man skulle egentligen dra ihop ett gäng galna surfare o sticka o stila i Riddarfjärden wink.gif . Hade för mej att det funkar i väst…. tongue.gif
    smirk.gif

• calle_b

Medlem
    1 april, 2003 vid 10:45 som svar på: Stora Värtan isfri!!!

Härlish! Va körde du ifrån? SJälv körde jag i söndags i sundet vid gamla djursholm…. Byigt som tidigare skrivet men ack så niiiiiiiiceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
    smirk.gif

• calle_b

Medlem
    31 mars, 2003 vid 11:34 som svar på: Snyggaste bilden…

Kommer snart smile.gif Måste få tag på en digitalkamera….
    crazy.gif

• calle_b

Medlem
    31 mars, 2003 vid 09:49 som svar på: Vinden kommer!

Snart snart! Kommer ner runt 9-12 maj om jobbet tillåter!
    Då händer det saker!

Ha d gott o klappa lite på klapperstenarna från mej;)

smirk.gif

• calle_b

Medlem
    31 mars, 2003 vid 09:47 som svar på: Vem seglade idag?

Byig 5.8 i sthlm…. Mycket nice väder dock o ibland vart tokös!!!! Premiären är gjord! Underbart!!!!
    smirk.gif
    smirk.gif
    smirk.gif
    grin.gif

Sida 111 av 137
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications