calle_b
Forumsvar skapade
-
Grymt bra initiativ!!!!
Håller med att Viggbyholms marina skulle bli om möjligt ännu bättre. Annars kan jag ha en liten polare som har sin tomt i närheten. Ska kolla… Åva är bra MEN det är juh en bit till stora värtson. MEN fanimej! Upp me den så kommer jag ligga online konstant

Ha d fetinggott!
-
Underbar läsning men fick ett hemst minne framför mej nyss:
Jag, 12 år gammal, sitter och bygger min nya, tok feta, RC bil från Kyosho eller vad dom heter. Vänster näve tar tag i i en smal, isolerad, plus-kabel i nåt virrvarr och pekfingret började ryka. Inte roligt.
Strömkällan var ett AC(kan det ha varit 12 volt?) som vart brännhett det med. Jaja. Ska inte krossa några idéer, men för faan, ta d lugnt, speciellt nära vatten….

Ha d gott!
-
Lite skit-byigt uppe vid ”barracuda/djursholm” men bra ös i 5.8:an och våg brädan…

Dock kramp efter 3 minuter men lite vila och av med skit-hanskarna så blev det bra.
Ha d gott
-
Vi kommer nu så fort busskräket hoppar igång!
Tjoppp
-
Samma här. Funderar starkt på Näsby park eller Viggan… Får hoppas att det inte är för kallt bara… Ser ut o bli hyfstat kallt i luften oxå… Men det kanske funkar me dubbla våtdräkter

Vi får se, om det är shysst imorrn med sol o sån´t så drar jag ut sista dagen för i år….
Ha d gott
-
Va i helvete!

Vem e du!!!???
Sluta va anonym, din rackare!
Ha d gott, vem du nu är(pettsån?!!!)
-
Kör 23 cm upp till 6.5 men det funkar bäst med 5.8.
Är man lätt så är man…
De ni!
-
Nu vet inte jag var jag har fått sjärnor ifrån men det är ju någon form av ”vad tycker du om denna skribent fråga”
Eller nåt. Jag kom till och med upp i ”entusiast” innan den uppdaterades. (kolla inläggen de finns kvar
)Ha d gott o bjud på sjärnor
-
Jag kommer definitiv bli troende om jag får en dag till på vattnet i år. Det kommer förgylla precis hela världen!
Kom igen!Tjopp
-
Oj! Det må jag säga.
Jag tror inte att svensk vindsurfing har fått nån särskild stil, utan folk kliver omkring i vad som helst.
Jag har sett otaliga surfare i snäva jeans och dyl. Är de mindre surfare än vad jag är, bara för att jag har stor byxor? Tror inte det.Tycker jag att jag en häftig surfare i mina stora byxor?
I helvete, då skulle du se mej i trikåer. DET är stil.”word” i att dessa inlägg inte spelar nån roll. Men ändock intressanta.
Ha d gott alla glada( stor som liten byxa)
-
Ang klädstilen så klär jag mej hur fan jag vill i det som är skönt. (halv-stora brallor och fluffiga tröjor) Ang halsbanden så har jag två(ett i snäckor(små) och en amullet från brasilien. Ang flummande så har jag ingen aning om va du snackar om

ha d gott
-
Tjing!
Fan avis jag blir.
Nu är inte jag nån super-expert på att skriva men, jag gillade slutet. Skön flyt genom stycket, men som sagt kan du hålla det som hände i slutet genom hela stycket blir det lite bättre. Det mesta i berättelsen fokuserar på vad som komma skall, vågen med stort V. Försöka att skriva, med lite mer själv-distans, och fokusera mer på just VARFÖR du stack ut o surfade. En normal lärare(?) hajar inte det.
Riktigt nice i övrigt och det där blir nog skitbra!

Ha d gott!
-
”Ropa inte hej förrän du kommer ut över bräjket”……
”Det man inte har i skallen får man ha nån annanstans”
”Bättre en skämd våtdräkt än ingen alls”
Ha d gott
-
Nu till den underbara frågan:
Varför i precis hela helvete var jag INTE DÄR!!!!!!!!!!!!!
Vilket drag! Underbart o se, speciellt ”Airtime” och ”FET airtime”….Plåta på och ha det gott!