calle_b
Forumsvar skapade
-
Hello there!
E d ett litet kåtslag vi ser här

Jodå, jag e nästan hundra på vem hon e faktiskt, men känner henne inte(pratat me henne). Iaf..
Hon stod på båtmässan i SBF-montern i våras. Klart att man vart medlem(slag under midje-selen, hehe) Jaja de e va jag vet. Good luck!
Ses absolut där nästa gång det går av ordentligt!
Tjo!Ha d gott
-
Puh….. Får inte skrämmas så där…..
Ha d gott
-
Vår kära Wilson kör på Diesel! Hehe!
Ha d gott
-
VA? Blåste det så mycket idag? Nämen gomorgon! Vafaaaaan?
Va körde ni för segel? (8.0:an verkade juh stor)
Ha d gott
-
Tackar! Jodå, det va en riktigt rolig tripp, men nästa gång blir det nog långtradare(sorry Wilson).
Annars låter det som vår tur nere i Varberg, men fick inte ni det där MASSIVA lågtrycket? Det blåste juh på alla ställen utom Apelviken…. Tids-kollen är i och för sej inte på 100%, men jag tror vi va där för två-kanske två o en halv vecka sen… Då borde Åsa gott av så in i bengen!?
Varberg hade runt 2 meters vågor och 4.0
jaja. Vinden är smart, o man ska definitivt inte underskatta dess intelligens……

Ha d gott som tusan!
Ps! Pulade på mej en flis-tröja under våtisen i mars nånting så de ska nog ösas fram till nyår
Ds -
Hej hopp!
Nja…. Fuerte på vintern är ungefär som sverige på sommarn. Jag stack dit i vintras en vecka och fick 4 dar med 5.2-6-5(nåt sånt) Jag vet inte om vi hade tur eller otur, men surfa kan man. Om inte annat är det en trevlig ö…..
Good luck!
Ha d gott
-
Danmark funkar finfint. Klitmöller och Lökken. Dit o åk:)
-
Ha ha ha

Lite av ett old-school trick asså? Över 16 bast måste man va eller hur e det….?
Ha d gott o trevlig sommar, galningar!
-
Har ett North Pyro 6.5, helt ok segel! Freeride historia med 2 cambers. Nåt mer du vill veta?
ha d gott
-
KUL! Då ses vi kanske där! Ska ut å härja imorrn och vi lägger väl i 4:e växeln på bussen nånstans runt Vänern i hopp om att komma till väst kusten
Åsa ska vi till, och lite andra spots som dyker upp….Kanske ses där!
-
Här kommer den potten:
Rinkebyvägen 11 A (Ganska nära Mörby Centrum) Väldigt nära Danderydsgymn. http://www.beli.se funkar oxå.
Ha d gott
-
Nädå, jag väger inte mycket mer än dej faktiskt…. Men det har juh lite grann med tekniken o göra oxå, precis som du säger….
Nä, annars har jag fått smaka på två bra dar här med våg-prylarna. Resten har varit ren söndags-segling med 7.5 och halvplaning, men de har vart skoj efter som man har fått världens nytändning. Har satsat lite mer i år helt enkelt

Stil förresten? Gör som jag: Kör vad som e kul….
____Inga beggade våggrejer på beli förresten…
Ha d gott
-
Hehe. Gissar på en 8 m/s…. Nåt sån´t. Men då e det vågisen oxå

PS: Har du hittat nån bra planka än? Veloce´n är fortfarande till salu för 3000 spänn…. DS
Tjoo
-
Alltså: Köp en 5.8

Det har jag o funkar alldeles utmärkt

Ha d gott