curry
Forumsvar skapade
-
weeeeeeeeeeeeeee, glad påsk.
-
skit it då.
-
weeeeeeeeeee, åker fan nästa söndag(4e)
. Hur blåser det? det blåser jävligt mycket hoppas jag? o jävla varmt i vattnet får det va oxå, så slipper man packa ner våtdräkten. -
det måste bli billigare än 8 tusen i denna beställning.Har för mig att den beställning som muddy fixa sist fick man en kite för typ 4 lakan.
-
jo, jag plockar fan päron hos hans farsa osså e han me o plockar vettni. Han sa nämligen att han kände en kille som hette Hugo som kitesurfa o bodde i torekov ibland, jag gissar att det är du
. Soft att han känner massa kajtare. vet ingen som heter jacob Jorlén. -
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…orka.
-
ROSENGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRD! 10 poäng till mig
-
inte för att jag är den smartaste av de alla men, vad menar du med 20 meter? jag skulle hellre vilja se en mer allmän beräkning.
Jag ser det mer som – Tjocktkeff*tjocktkeff= Tjocktkeff^2 => ultimat*(tjocktkeff) / buggat*smärta*10^4. Man kan helt enkelt se det som en parallelltransversal där – Tjocktkeff*buggat=ultimat^smärta => PKRAthats it.
-
men plexus är antagligen 10 gånger stekare än pendeln o pizzabagarn.
-
haha
plexus
han bor i meine hemstaden Solna -
haha
troliiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt att jag kör på fetaste vågstället i 20m/s med en 15, hade blevet rätt tjockt men jag stannar hellre på marken än att flyga till typ markaryd
, kan kanske komma o knäppa några bilder och se proffsen in äction. (watch out för the röda moppe from the 70’s)