curry
Forumsvar skapade
-
Appropå bestkites finns ju EH kitesen på hemsidan till försäljning nu, rätt billiga.
-
kolla vindsurfing tråden http://0108dev.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=186313&page=2&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
Hemmabygge
, det är iofs för en minimal digitalkamera, men du kan ju göra något liknande. -
curry
Medlem17 mars, 2004 vid 14:48 som svar på: Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)äääääääääääh, vafan. jag ska ut så fort isen e borta..tror egentligen inte det finns någon is på Torö nu tex..har en 4/3 a
lär bli rätt kallt. -
curry
Medlem16 mars, 2004 vid 20:47 som svar på: Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)Inte rambo-style på bilderna direkt, men vafan..det är något att titta på iaf.
-
curry
Medlem16 mars, 2004 vid 20:46 som svar på: Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)waaaaaaaw
-
curry
Medlem16 mars, 2004 vid 20:31 som svar på: Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)hoppade fina kontrollerade hopp andra gången jag är ute, fick det dock inte dokumenterat
-
curry
Medlem16 mars, 2004 vid 20:27 som svar på: Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)wee
-
curry
Medlem16 mars, 2004 vid 20:26 som svar på: Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)yes
-
curry
Medlem16 mars, 2004 vid 20:19 som svar på: Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh) -
lördag är bra för mig. Vet inte om det finns någon snö på gärdet dock. får se var dom andra (proffsen) på kajtnation ska dra. Har faktiskt bara varit ute 1 gång. Så jag är riktigt färsk, fast jag gick kurs i augusti 2003
. -
men hallå! det finns väl fan fler än 1 anonym Gustav här på forumet!!
Tror inte det är gamla superkaxiga Gustav som skulle bli världsmästare. Om det nu är samma person (vilket jag tvivlar på) så har han kanske förträngt oredan han skapade här på steffo(även om det va jävligt kul
). -
HAHAHA! låter precis som i mobilen