curry
Forumsvar skapade
-
kan jag inte handla efter ni har lagt beställningen?
Kommer som sagt inte kunna betala depositen förän imorrn eftersom bankjäklarna e stängda. -
föresten, blir det bra med en 10 om jag har en 15 innan? tror det passar bättre än en 8, eller?
-
imorrn kommer jag beställa en 10’a, då kommer cashen till internetkortet
-
det gick inte att komma vidare och beställa förut eftersom de inte hade uppdaterat antalet kites som var kvar.
så, jag tror inte man kan beställa om de inte uppdaterat..
verkar ju som det iaf.. -
måste vända på varenda krona för att få ihop till en EHkite
(jag går ju trots allt i skolan och har ingen inkomst)..det där med rockern stämmer nog. Mycket mer rocker på wakeboardsen, kanske lite segare att starta? -
hur blir det med garanti? vad gör jag om det är en stor reva i Kiten när den kommer på posten?
är 10 en bra överlappning till 15? -
varför går det inte o trycka på ”jag vill beställa en tia” då.
-
Jag tror att det var på kiteforum jag såg ett företag som gjorde kitebagar som exakt såg ut som golfbagar
jävligt bra ju.. -
ööööööh, jo. Eric har väl designat på 3 olika märken. Best kites, Liquidforce kites och hans eget märke EH Kites.
Det står ju faktiskt EH på Bestkite’arna, så..det är rätt troligt att det är EH som designat dom

-
är priset som står på hemsidan det slutliga priset? det tillkommer inte några läskiga tullkostnader och skatt va?
Man vill ju inte stå där med 1000 spänn utöver priset när man ska hämta ut grejjerna. -
vad innebär det att bli teamåkare för EH kiteboarding?
-
ja jäävlar i helvete, skön klassresa
.