curry
Forumsvar skapade
-
de kostar iaf 850 dollar(6100kr) i cabarete vad jag vet…
du skulle inte kunna ta hem en 10 och sälja den för 6500 till mig..eller nått
-
Jag tycker ändå Best-kite’arna borde va rätt bra, det är ju ändå EH gubbarna som designar skitn’
-
taget ur kiteforum.com
”It seems as if there is some confusion out there regarding Best Kiteboarding after the little bit of promotion on this site, so I thought I’d post a little clarification. Best (Shannon Best & partners) is soon to launch and its business model is to sell the best products at the best prices. It will be selling ONLINE ONLY direct to the consumer at up to 50% off traditional retail prices. No distributors & no retailers. For example the new 2004 high performance 12m kite is expected to retail for approximately US$699 (approximately $550 EURO) and the mid aspect & low aspect kites are significantly less expensive, plus Best will ship everything for free anywhere in the world. Best has a full product line of kites, boards, bars, harnesses, fins, etc… The kites have been designed by Eric Herstens & Peter Stewie in Cabarete and rigorously tested & tweaked by Shannon, his partners, the Best team and Eric & Peter – they are all hard core riders. The boards (10 in total), designed by Shannon, are production quality with a fast, custom feel. Best hopes to make riding excellent products affordable for everyone. ” -
var ligger ullna sjön från solna sett(rätt usel på geografi
)? Är det långt? -
Såg på eurosport förut där det var några galningar som droppade från typ en 300 meters uberbrant backe, när de sedan kom ned var det en stor frusen sjö där de hade gjort upp en vak, det va rätt många som kom över vaken faktiskt (typ 20 meter brett öppet vatten) och det var rätt många som inte riktigt kom fram
..det va vad det gick ut på, att komma över alltså
-
varför funkar det inteeeh
-
curry
Medlem23 januari, 2004 vid 20:03 som svar på: Vad är medelåldern för kitare?????????????????????vem bryr sig om hur det ser ut, det är väl känslan som knäcker allt.
-
curry
Medlem23 januari, 2004 vid 18:16 som svar på: Vad är medelåldern för kitare?????????????????????HAHAHA fan va bra, denne anonyme kan inte varit allt för smart.
-
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjj.
det måste svida rätt mycke. Men han verkade ju ganska glad för att ha tappat ett halvt finger
-
tror rom snackar om dominikanska republiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiken vettö, i Cabarete där alla svenskar (och alla andra som jag förstått det :P) tycks hålla till..mm verkar super nice där iaf
-
det kompenseras väl med deras låga priser?