Forumsvar skapade

Sida 102 av 116
  • davids

Medlem
    17 juli, 2004 vid 09:21 som svar på: hittat i habo idag

Nej knappt, vi var väl ute och kämpade 1 timme med kvm 16-20 men inget tryck.

• davids

Medlem
    15 juli, 2004 vid 09:33 som svar på: Kite bör förbjudas!

Ok men då kan du ju åka på de blåsiga vinterdagarna, gärna lite snö på stranden också så det är riktigt kallt, så kan vi andra åka på varma sommardagar med sol och varmt vatten då man inte behöver våt+torrdräkt för att inte frysa asset av sig.

Bland det dummaste jag hört att förbjuda kite på högsäsong. Givetvis ska man inte åka där det är mycket badgäster, men att förbjuda det är bara korkat. Jag tror lagen snart kommer reglera det utan att du ska förbjuda oss Bengt så låt oss åka så länge vi får, så kan du hålla dig till vintertid.

• davids

Medlem
    14 juli, 2004 vid 13:59 som svar på: kitesurfing

haha, kul läsning! Jag kollade inte datumet först så jag trodde det var ett skämt, men nu förstår jag cool.gif

• davids

Medlem
    8 juli, 2004 vid 09:24 som svar på: Lundåkra idag?

Varför så otrevlig?

• davids

Medlem
    5 juli, 2004 vid 18:56 som svar på: Surfshorts?

http://www.beckersurf.com har jävligt många boardshorts. Vidare även kepsar och andra snygga grejer, lite dyrt med frakten bara.

• davids

Medlem
    26 juni, 2004 vid 10:45 som svar på: surf i indonesien?

Svar till:

Det finns ju massa ställen som hyr ut Bungalows/cottages där nere. Det finns annonser att leta efter eller så åker du bara runt och frågar på olika ställen. Vi ägnade några dagar med att åka runt och hitta billigast möjliga typ för att leva ekonomiskt.
    Vårat hus var 2-vånings med ett vanligt dubbelrum, övervånings var också som ett dubbelrum men öppet utan vägar men hur schysst som helst. Kök med kyl/spis och allt sådant. Halvöppet vardagsrum mm. Tillgång till pool på området.
    Att laga mat själv lönar sig dock inte billigare att käka ute.

/Lars

[/ QUOTE ]

Att laga mat själv lönar sig dock, inte billigare att käka ute.

eller

Att laga mat själv lönar sig dock inte, billigare att käka ute.

• davids

Medlem
    11 juni, 2004 vid 09:43 som svar på: Våran nya hemsida är uppe,

Kul sida! Gillar speciellt biten ”..Brädan har ett mycket bra grepp vilket gör att du kan få mycket höga hopp..”

Ett speciellt grepp som gör att man kan få höga hopp. Genialt! Varför har ingen annan tillverkare tänkt på det

• davids

Medlem
    10 juni, 2004 vid 19:38 som svar på: Hjälp om kite!

Jag skulle nog också ta Slingshot paketet, Slingshot är RIKTIGT bra

• davids

Medlem
    10 juni, 2004 vid 19:37 som svar på: Uppdatering fran Cabarete

Skitkul att höra lite om hur det går för er där nere, fortsätt gärna med rapporter!

• davids

Medlem
    10 juni, 2004 vid 13:30 som svar på: MegaFeztival, nån som ska dit?

Svar till:

men hur blev det med lasse stefans skulle inte dom dit å dra ett gig? hörde nått om blumschen också men de va kanske bara drömmar..

[/ QUOTE ]

ha ha ? var är det roliga?

• davids

Medlem
    9 juni, 2004 vid 20:21 som svar på: Vilken musikvideolåt ?

nej, varför skulle det vara det?

• davids

Medlem
    9 juni, 2004 vid 19:50 som svar på: lite random bilder bara

Nica bilder som vanligt Rambo! Bilden på Peps är riktigt bra!

• davids

Medlem
    9 juni, 2004 vid 19:22 som svar på: Vilken musikvideolåt ?

Stämmer! Gruppen (4 danska lads) heter Mew och låten heter 156. Kolla även in Comforting sounds med Mew fin låt, skivan i övrigt är helt ok (Frengers 2003, ligger på Epic UK)

• davids

Medlem
    9 juni, 2004 vid 19:19 som svar på: MegaFeztival, nån som ska dit?

Inte mycket historia bakom det. Kite or be kited on ska vara lite engelskt (birminghamska), mer kite or be skited (shited(shaited)) on. Nåt åt det hållet cool.gif smile.gif

• davids

Medlem
    9 juni, 2004 vid 13:43 som svar på: MegaFeztival, nån som ska dit?

WHAT!?!?! 08or som tryckt upp det på tees? va fan.. ska ha pengar för det ju! Nu kommer den tillbaka iaf

Sida 102 av 116
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications