davids
Forumsvar skapade
-
Cham = Chamonix? Inte att rekomendera för kiting, för höga berg, ojämn om inte ingen vind alls
-
Har brutit 2 fingrar i en bilddörr i St. Anton men det räknas inte riktigt så det får nog bli några revben istället
-
avvaktar än så länge men det ser jääävligt mörkt ut i farhult iaf, kanske fram åt 7 tiden ikväll blir det en runda, har vi tur ska det fläska på lite vid den tiden enligt DMI
-
tryck i dig smärtstillande, typ Ardinex, käka 12 vitlökar och håll en vettig buffert till andra människor på ca 37 meter, ginseng och annan skit också. Toppa sedan med MINST 3 Fernet Branca (Branca Menta om du föredrar det) om dagen så ska du se att du blir frisk innan du kan säga homosexuellhomotilagspedofilsnekrofil (tänder på små döda djur av samma kön)
-
Vet inte hur vädret blir imorgon men vind verkar vara 5 s/m lite mer/mindre kanske, NV rak onshore i Farhult till eftermiddagen
-
Inte alls, bralla på som fan med 14 och min 16 var det jävlar i mig tryck i. Nästan rak onshore.
-
Vi hade en klockren dag idag i Farhult kan jag säga, iaf fram till halv 4, 4 tiden då det började regna, åska, vinden vände och sedan försvann.
-
Vi kommer förmodligen hålla till i Farhult iaf, hade varit kul om fler kom dit, vi är 3, åker väl dit vid lunch skulle jag tro
-
Hur ser det ut med vinden inför imorgon? Kommer gärna upp och sladdar lite om det är nice wind och vedder
-
Jag tar också en bräda, inga konstigheter, send one my way
-
är det för sent att beställa en? Om inte, ta den storleken som passar en svingpjatt på 70 pannor och 182 lång och ring mig sen så hämtar jag, bor i helsingborg. 0704791952
-
Hvidsand utanför Esbjerg
-
Nyårsafton är den fånigaste och mest överskattade ”hödtiden” av de alla.
Därför bojkottar jag hela nyråskittet
men önskar alla förlorade själar gott
nytt år