davids
Forumsvar skapade
-
Du vet att de heter Extrem inte Extream? märkligt med 2 typos…
-
Jag ska ha en 14.5 Rambo, hör av dig så vi kan fixa med betalning och leverans och så, måste ha en kite när jag kommer hem
-
Kolla dina ”private mails” rambo
-
Hoppas grabben inte är seriös…
-
ja för du behärksar förmodligen alla hopp och åkt alla OP sträckor i världen
-
Blir inte mycket åka av i Skåne, sant, men var 5 månader i Chamonix Alperna förra året och blir 4 nu så jag får mina skiddagar.
Att du skulle åka lika snabbt som en skidåkare kan du glömma, det är ommöjligt.
Att hoppa med ”carving” är ingen skillnad. Carving ”finns” inte att köpa idag, det är helt enkelt bara skidor, finns lixom inget annat.
-
Tycker dety avviker lite från ämnet. Ville bara säga några snabba saker.
oskie: gå in på http://www.freeride.nu om du vill ha tips om skidor.
patrikol: no offense, du verkar vara en go kille, verkligen, men dissa inte skidor. Det spöar Snowboard vilken dag som helst, i alla kategorier. Snabbare, svårare att lära sig/behärksa, kan göra MÅNGA fler trick i hopp, kan skråa utan att behöva gnälla och knäppa av sig brädan, sitter inte i vägen i pisten (om man nu måste köra där), kan ta sig upp igen utan hjälp om de skulle trilla i puder plus mycket annat. Kanske anledningen till att du kallar det gubblagg är att du inte sett vad som hänt de senaste 5 åren på skidfronten med carving, jibb, fetlagg osv…
virre_bu: För det första KAN du inte åka snabbt med snowboard. Det du kalla snabbt kallar vi skidåkare att staka sig ner för backen. För det andra verkar du vara en tas.
Det var allt.
Kom på en sak till Patrikol. Vi har väldigt lika IP adresser. Bostream?
-
Har en föraning om att tjejen på bilden är model, inte vilken kitechick som helst, och att det är en arrangerade photoshoot… Men Han är fortfarande ett svin…
-
hans IP är från Lunds universitet iaf så han är nog mer än 17:)
-
Ser ut som Mistah Vari börjar få en go och stabil hockey man..
-
Konstigt man blir sne när du komemr från ingen stans och hoppar på en, känner dig inte ens så lägg ner de. Jag har 2 jobb och jobbar nog fan mer än du gör så ”tagga ner själv”
-
Gustav sluta kaxxa, håll käften och kom ner till Chamaica istället i vinter så spöar jag dig i brantåkning,jibb,fakieåkning eller vad fan som helst som du vill utmana mig i, vilken jävla bakfull dag som helst din tattare.
Så droppa de där ”balla” inläggen istället fitta.
-
Det är itne så att det är ett program som gör det åt honom? Kan väl knappast varit gjort manuellt. Isf har han svår problem i hjärnan