Forumsvar skapade

Sida 107 av 116
  • davids

Medlem
    27 december, 2003 vid 21:18 som svar på: Vilken snowboard?

Du vet att de heter Extrem inte Extream? märkligt med 2 typos…

• davids

Medlem
    25 december, 2003 vid 18:28 som svar på: Vem skulle ha Takoon kites?

Jag ska ha en 14.5 Rambo, hör av dig så vi kan fixa med betalning och leverans och så, måste ha en kite när jag kommer hem

• davids

Medlem
    24 december, 2003 vid 11:32 som svar på: Vem skulle ha Takoon kites?

Kolla dina ”private mails” rambo

• davids

Medlem
    9 december, 2003 vid 22:54 som svar på: En ny stjärna är född!

Hoppas grabben inte är seriös…

• davids

Medlem
    4 december, 2003 vid 15:39 som svar på: carving eller ej?

ja för du behärksar förmodligen alla hopp och åkt alla OP sträckor i världen

• davids

Medlem
    2 december, 2003 vid 22:37 som svar på: carving eller ej?

Blir inte mycket åka av i Skåne, sant, men var 5 månader i Chamonix Alperna förra året och blir 4 nu så jag får mina skiddagar.

Att du skulle åka lika snabbt som en skidåkare kan du glömma, det är ommöjligt.

Att hoppa med ”carving” är ingen skillnad. Carving ”finns” inte att köpa idag, det är helt enkelt bara skidor, finns lixom inget annat.

• davids

Medlem
    2 december, 2003 vid 16:48 som svar på: carving eller ej?

Tycker dety avviker lite från ämnet. Ville bara säga några snabba saker.

oskie: gå in på http://www.freeride.nu om du vill ha tips om skidor.

patrikol: no offense, du verkar vara en go kille, verkligen, men dissa inte skidor. Det spöar Snowboard vilken dag som helst, i alla kategorier. Snabbare, svårare att lära sig/behärksa, kan göra MÅNGA fler trick i hopp, kan skråa utan att behöva gnälla och knäppa av sig brädan, sitter inte i vägen i pisten (om man nu måste köra där), kan ta sig upp igen utan hjälp om de skulle trilla i puder plus mycket annat. Kanske anledningen till att du kallar det gubblagg är att du inte sett vad som hänt de senaste 5 åren på skidfronten med carving, jibb, fetlagg osv…

virre_bu: För det första KAN du inte åka snabbt med snowboard. Det du kalla snabbt kallar vi skidåkare att staka sig ner för backen. För det andra verkar du vara en tas.

Det var allt.

Kom på en sak till Patrikol. Vi har väldigt lika IP adresser. Bostream?

• davids

Medlem
    30 november, 2003 vid 13:14 som svar på: Richard Boudia

Har en föraning om att tjejen på bilden är model, inte vilken kitechick som helst, och att det är en arrangerade photoshoot… Men Han är fortfarande ett svin…

• davids

Medlem
    29 november, 2003 vid 11:38 som svar på: Vem fan e Gustav ?

hans IP är från Lunds universitet iaf så han är nog mer än 17:)

• davids

Medlem
    28 november, 2003 vid 08:57 som svar på: lite bilder från pkra

Ser ut som Mistah Vari börjar få en go och stabil hockey man..

• davids

Medlem
    28 november, 2003 vid 08:54 som svar på: Asså sjuka grejer

Konstigt man blir sne när du komemr från ingen stans och hoppar på en, känner dig inte ens så lägg ner de. Jag har 2 jobb och jobbar nog fan mer än du gör så ”tagga ner själv”

• davids

Medlem
    28 november, 2003 vid 08:53 som svar på: Pro-Tec?

Jag har kört med ProTecs skidhjälmar de är enligt mig de bästa och snyggaste hjälmarna du kan få tag på. Spöar lätt, Dainese och Cebe. Men det är ju skidhjälmarna förståss

• davids

Medlem
    26 november, 2003 vid 15:25 som svar på: Asså sjuka grejer

Gustav sluta kaxxa, håll käften och kom ner till Chamaica istället i vinter så spöar jag dig i brantåkning,jibb,fakieåkning eller vad fan som helst som du vill utmana mig i, vilken jävla bakfull dag som helst din tattare.

Så droppa de där ”balla” inläggen istället fitta.

• davids

Medlem
    25 november, 2003 vid 22:15 som svar på: Asså sjuka grejer

Det är itne så att det är ett program som gör det åt honom? Kan väl knappast varit gjort manuellt. Isf har han svår problem i hjärnan

• davids

Medlem
    25 november, 2003 vid 12:34 som svar på: film

Adobe Premiere?

Sida 107 av 116
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications