davids
Forumsvar skapade
-
?? Jag vet ju inte hur det gick till, klart de kan dragit upp honom med båten men han måste vara en komplett idiot isf som går med på det opch sen utlöser leashen…
-
JA JÄVLAR!!! Ser ju helt sjukt ut, hade trott det var fake om de bara visat uppstigningen men nu ser man att han släpper och trillar ner också. Galet ont måste han fått iaf, kan det varit 20 meter upp i luften? Hur fan gick det till termik?
Ändrar mig nog snarare 30 mtere
-
Svar till:
var just hos de danske och fyllde på med den fulaste fulöl som kan köpas för pengar
[/ QUOTE ]
Ville bara flika in att det faktiskt finns en ÄNNU fulare fulöl än den ni köpte, den heter Pilsner Special och är standard för en billig roskilde festival. Helt ok är den också.. den kostar 85 DKK har jag för mig, inkl pant och den ligger väl på runt 50…
-
Jag förstår inte varför en kiet skulle spricka av kyla? för det första blir luften MINDRE när det är kallt, dvs pumpar du upp den normalt och kör med den ett tag kommer nog alla bladders vara lite sladdriga sedan. För det andra ska man ju inet pumpa så hårt som man gör när man kör i vatten, om den skulle crasha ska den itne vara hårt pumpad..
Se till att den inte blir blöt bara och crasha inte för hårt så ska det inte vara några problem
-
Svar till:
väggen körde jag när jag var 9år. baklänges, utan twintips.
ja hrm, asså har sen typ kört några stentuffa åk i Österrike på hrmm typ hemligt ställe där vill inte avslöja världens bästa åk men det är typ grymt brant
och stoora klippor. 
har du säsongat tidigare då?
[/ QUOTE ]
Säsonga förra året i Chamonix, tilläggas bör att Chamonix hyser Europas största berg, Mont Blanc. Senast jag kollade ligger det INTE i Österrike, btw, senast jag kollade låg inga höga, branta berg i Österrike.

Svar till:
Däremot har jag hand om ett svenskt team, det finns kanske en o annan kite över när kitarna kommer i jan/feb nästa år…
[/ QUOTE ]
Jag är i alperna i jan, feb, kommer hem i maj men jag är JÄVLIGT sugen på en Takoon drake. Skicka gärna ett meddelande till mig här på steffo (inte i forumet eftersom jag kommer missa det mesta av de inläggen, kan inte vara på nätet så ofta) om du får in några så kan jag avgöra om jag vill ha den eller inte.
Svar till:
…om ni nu är så extrema så ni kört fortare och brantare än alla andra låt då er åkning tala för er själva istället för sitta här å verka stenhårda…
[/ QUOTE ]
Jag hade GÄRNA låtit min åkning talat för mig själv, men det är jävligt svårt när vi bor där vi gör och det inte är någon snö, Lund är det för din del va Mariachi/Gustav?
Svar till:
kommer du till WCL-partuyt i helgen ella?
[/ QUOTE ]
Nää jag har inte fått höra något!?!?
-
OK så du åker skidor i korridorer du? Vi andra skidåkare åker i couloirer på berg. Och jag kan garantera att du inte åkte brantare än jag. Nämn några ”korridorer” som du har åkte då, ”väggen” i sälen räknas inte
.. nää trodde inte det heller -
El gustavo jag tror jag spöar skiten ur dig i både kite, skidor och snowboard så stfu..
-
davids
Medlem10 november, 2003 vid 11:03 som svar på: instruktör, bartender, tips? (cabarete främst)Bartenderjobb måste ju vara perfekt! Du har hela dagarna att kita, du behöver inte ha en massa ”jobbiga” elever som gör att du inte kan åka om dagarna plus att du får mer eller mindre gratis sprit, brudar och massa polare. Satsa på bartender säger jag och klarar du inte av att jobba/festa på nätterna och åka på dagarna är du klen.
-
Nån som har en aning om hur Recon kommer funka rent kvalitets mässigt. Känns som om ju fler ”lösa” delar det finns desto större risk att något går sönder, speciellt om det är plast.
-
Ingen som lyssnar på sweet surfmusik a lá Langhorns och Dick Dale? Och så självklart stonerock. QOTSA, Kyuss, Fu Manchu, Nabula osv..
-
VI har plats i vår lägenhet efter februari, dvs mars och april. den kostar ca 330 euro i månaden och liftkortet kostar som sagt 650 euro, säsongsliftkortet då altså
-
Svar till:
Tjena d var som fan. är du kitenisse oxå… blir inte så mkt cham i år, men ska dit en sväng precis efter nyår jalla fall sen får vi se. fast inte jobba..
[/ QUOTE ]
Ålright! Då ses vi kansek efetr nyår jag åker ner 3e januari och stannar väl till 8 maj eller nåt..
-
Ahhh Det måste vara Stor-Erik då ju=) Hur är det med dig din gamle räv. Blir det något Cham i år igen?
-
Svar till:
det e inge vidare för kite i cham.
ja vaa där förraförra säsongen och hade med mig en kite.
testade ett par ggr i le tour men tyckte inte det va så bra.
ont om stora öppna ytor…[/ QUOTE ]
A fan, var du i cham förra säsongen? Då kanske vi träffades, hängde du nåt på SouthBar?
-
jävligt fina bilder! Keep up the good work!