davids
Forumsvar skapade
-
38 knop är väl iofs inte 13m/s snarare 19 m/s
-
Runt 10 grader på dagarna, +2 till +8 på nätterna hittils, har nog inte varit minusgrader på nätterna ännu..
-
den baren du syfta på med linro från sidorna in men ingen depower är finns både som 4 linors och 2 linors. Den är en blandning mellan 2 linors dvs ingen depower och svänghastigheten/stabiliteten av en 4 linors. Du har helt fritt för händerna på baren då, ja.
btw, någon som känner till denna baren och hur den fungerar? Onekligen märklig iaf. http://store.yahoo.com/offdal/96-reelbar.html
-
Jonas Nilsson
Sjö&Snö Distribution
Hälleflundregatan 18
426 58 V FrölundaTelefon 031-7118307 eller 0704460619
-
Bara som en liten sid info går det ju att flyga och starta en 4 linors kite utan sele. Detta kräver dock en del erfarenhet och lite vind, skulle inte rekomendera att göra det i mycket vind och som nybörjare, i detta fallet.
-
Du är nybörjare och ska ”testa” dina nya kite utan sele?? lycka till, inte att rekomendera..
-
Hur menar du med plant? Det ska ju helst vara plant dvs, varken nedförs eller uppförsbacke, däremot spelar det mindre roll om det är gropigt och så. Där jag kör är det gropigt som faaan med typ stora bunkrar och plättar med högt gräs som man får plöjja igenom. Inga konstigheter
-
Lou är bla med i Unhooked, Awake, och Air Sickness, det är de filmerna jag har iaf. Air sickness är från 2001 och då hade inte utvecklingen kommit så långt. Lous bit är den enda som är riktigt bra, han är såååå långt före alla andra, de flesta gör bara massa spins med sina 2+m långa directionals. Lou gör snygga stylish handlepasses, waketrick, han har grym stil helt enkelt
-
Vari är inte bättre, Lou har stil, det har inte Vari lika mycket och det är det som räknas, inte att man kan göra 2 handlepasses på en 6 sec air. Utan att man kan göra smooth, snygga stylish trick, och där är Lou kungen..
-
Jonstorp är väl ingen höjdare, farhult är mycket bättre. Om du inte vet hur man kommer dit till det bra stället så kör du 112an, svänger vänster där det står farhult kör ca 1,2 km, tar vänster vid ”fabriken” kan itne minnas vad de tillverkar där bara men det är en fabrik av nåt slag, precis innan en högersväng. Kör sen på vägen ner till stranden, minigolfbana på högersida. förstätt ut åp grusvägen tills den tar slut.
-
Som det konstaterats tidigare är jag ingen hjärnkirurg och jag fattar inget av det här binär snacket, och domän har jag aldrig hört talas om så jag måste vara cool surfare då?
-
Tror du kan hitta på bla http://www.mbs.com annars sök på mountainboard trucks, det är speciella som jag har fårstått det, finns med och utan dämpning..
-
VA ÄR DU INTE!! Jag var helt övertygad om att Eric hade knåpat ihop en custuom EH för en kossa. Kan väl inte vara så svårt, kanske lite konstiga mått bara