Forumsvar skapade

Sida 110 av 116
  • davids

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 11:35 som svar på: Stämningsbilder Mountainboard-Kite Session
  • davids

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 17:38 som svar på: menar väl det 38 knop 13m/s vind /video

38 knop är väl iofs inte 13m/s snarare 19 m/s

• davids

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 11:20 som svar på: Down south…

Runt 10 grader på dagarna, +2 till +8 på nätterna hittils, har nog inte varit minusgrader på nätterna ännu..

• davids

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 12:30 som svar på: Pulley bar å wakestyle?

den baren du syfta på med linro från sidorna in men ingen depower är finns både som 4 linors och 2 linors. Den är en blandning mellan 2 linors dvs ingen depower och svänghastigheten/stabiliteten av en 4 linors. Du har helt fritt för händerna på baren då, ja.

btw, någon som känner till denna baren och hur den fungerar? Onekligen märklig iaf. http://store.yahoo.com/offdal/96-reelbar.html

• davids

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 12:27 som svar på: Rip Curl

de rien!

• davids

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 11:21 som svar på: Rip Curl

Jonas Nilsson
    Sjö&Snö Distribution
    Hälleflundregatan 18
    426 58 V Frölunda

Telefon 031-7118307 eller 0704460619

rip-curl@swipnet.se

• davids

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 10:35 som svar på: tänkte testa min nya kite 🙂

Bara som en liten sid info går det ju att flyga och starta en 4 linors kite utan sele. Detta kräver dock en del erfarenhet och lite vind, skulle inte rekomendera att göra det i mycket vind och som nybörjare, i detta fallet.

• davids

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 17:33 som svar på: tänkte testa min nya kite 🙂

Du är nybörjare och ska ”testa” dina nya kite utan sele?? lycka till, inte att rekomendera..

• davids

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 13:20 som svar på: MTB Truckar?

Hur menar du med plant? Det ska ju helst vara plant dvs, varken nedförs eller uppförsbacke, däremot spelar det mindre roll om det är gropigt och så. Där jag kör är det gropigt som faaan med typ stora bunkrar och plättar med högt gräs som man får plöjja igenom. Inga konstigheter

• davids

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 13:17 som svar på: Mitt livs kärlek…

Lou är bla med i Unhooked, Awake, och Air Sickness, det är de filmerna jag har iaf. Air sickness är från 2001 och då hade inte utvecklingen kommit så långt. Lous bit är den enda som är riktigt bra, han är såååå långt före alla andra, de flesta gör bara massa spins med sina 2+m långa directionals. Lou gör snygga stylish handlepasses, waketrick, han har grym stil helt enkelt

• davids

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 09:43 som svar på: Mitt livs kärlek…

Vari är inte bättre, Lou har stil, det har inte Vari lika mycket och det är det som räknas, inte att man kan göra 2 handlepasses på en 6 sec air. Utan att man kan göra smooth, snygga stylish trick, och där är Lou kungen..

• davids

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 09:36 som svar på: Lundåkra eller Jonstorp?

Jonstorp är väl ingen höjdare, farhult är mycket bättre. Om du inte vet hur man kommer dit till det bra stället så kör du 112an, svänger vänster där det står farhult kör ca 1,2 km, tar vänster vid ”fabriken” kan itne minnas vad de tillverkar där bara men det är en fabrik av nåt slag, precis innan en högersväng. Kör sen på vägen ner till stranden, minigolfbana på högersida. förstätt ut åp grusvägen tills den tar slut.

• davids

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 13:04 som svar på: Ett heltidsjobb att hänga på steffo

Som det konstaterats tidigare är jag ingen hjärnkirurg och jag fattar inget av det här binär snacket, och domän har jag aldrig hört talas om så jag måste vara cool surfare då?

• davids

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 09:47 som svar på: nice mtb video

Tror du kan hitta på bla http://www.mbs.com annars sök på mountainboard trucks, det är speciella som jag har fårstått det, finns med och utan dämpning..

• davids

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 09:43 som svar på: Klappa mig på axeln!!!

VA ÄR DU INTE!! Jag var helt övertygad om att Eric hade knåpat ihop en custuom EH för en kossa. Kan väl inte vara så svårt, kanske lite konstiga mått bara

Sida 110 av 116
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications