Forumsvar skapade

Sida 113 av 116
  • davids

Medlem
    30 september, 2003 vid 09:20 som svar på: Kite på TV??

ja

• davids

Medlem
    24 september, 2003 vid 15:24 som svar på: Vilken torrdräkt är bäst??

2 mm kortärmig våtdräkt!!

det låter som himmelriket! Själv har man ingen och inte råd med en då jag måste spara pengar till skidsäsong. Kör med dubbla rashguards och badbyxor, vem är vikingen nu! cool.gif

• davids

Medlem
    18 september, 2003 vid 21:40 som svar på: Tankeställare…

HAde jag gärna gjort men jag måste hälsa på syrran i Halmstad. Inte många dagar kvar i någorlunda varmt vatten nu frown.gif liten nackdel när man inte har råd med våtdräkt, hehe wink.gif

• davids

Medlem
    18 september, 2003 vid 17:53 som svar på: ut och resa

I Hong Kong kan du köpa 2004 cabrinha kites för ca halva priset, 2004a CO2 12 kvm för 800 USD, skapligt.. sök på Hong kong i forumet, ämnet har disukterats tidigare. ha det så skoj på resan ditt svin=)

• davids

Medlem
    18 september, 2003 vid 17:51 som svar på: Svagare medelvind pga Öresundsbron

Men Mr Anonym, det är ju roligt för dig att du är emot allt och har en sån klar ståndpunkt, jävligt tufft från en anonym användare, tänk lite för fan.

och btw, visst det är trist att det blir mindre vind, men om du är emot bron pga av det blir mindre vind är du ruskigt naiv och tänker inte speciellt långt.

Dessutom gör det inte så mycket att det itne blåser mer, inte för mig iaf. Jag har ju fått 2004 LiftAssen nu, och då spelar det itne så stor roll hur mycket det blåser utan snarare i vilken riktning(!!), helt otroligt! lite svårt att förklara bara..

LiftAss åt folket!

• davids

Medlem
    15 september, 2003 vid 09:24 som svar på: JP på väst/sydväst

Nordliga vindar kan jag rekomendera Farhult utanför Jonstorpm (inne i skälderviken). Var där i lördags, jääävligt dålig vind just då, men en fin spot!

• davids

Medlem
    13 september, 2003 vid 09:35 som svar på: Skåne – Ser ut att bli hyfsad vind imorgon lördag

Jag avr i Hvide Sand förra året, det kan nog fan blåsa där iaf, jävla fin spot. Synd bara att det ligger 3 timmar med bil från oss + kostnaden för stora bältbron, suck..

• davids

Medlem
    12 september, 2003 vid 10:48 som svar på: anders borg/magic wave

Jag betalde 2400 inkl en köttig wipika boardbag, danska då..

• davids

Medlem
    11 september, 2003 vid 21:53 som svar på: anders borg/magic wave

som jag har förstårr är hans bräda, den som jag har iaf, exakt ssamma som Brunntti LOHF (LORD OF HELLFIRE) Samma shape och allt. Min är röd, har satt på ltie klistermärken och sprayat en skänsk flagg på undersidan=) Brädan funkar skitbra, det är samma som Brunittu LOrd of helfflrie

• davids

Medlem
    11 september, 2003 vid 12:01 som svar på: Farhult vid NO

Nej, tror inte det finns någon vindmätare där. Men enligt foreca ska det vara ca 3 m/s där, lite mer framåt kvällen. Suxxor. Annars är Farhult vid NO strålande

• davids

Medlem
    11 september, 2003 vid 11:59 som svar på: Ludde från höganäs

Både du och jag vet att det inte finns någon Ludde från höganäs. Det är bara en myt, lägg ner!

• davids

Medlem
    10 september, 2003 vid 21:23 som svar på: Köpa från Danmark..?

Jag köpte både min bräda och kite från danmark. Det var inga problem eftersom jag bor ”vid” danmark. Bara färjan över och så ett billigare pris.. Grejerna har funkat utmärkt..

• davids

Medlem
    10 september, 2003 vid 21:19 som svar på: Användandet av schakel……

har aldrig fattat varför man ska ha en schackel.. går det inte lika bra med en snurrande hake på spreader baren? sånna finns att köpa lite överallt och så kan man ha kvar det gamla realese systemet som tillverkaren satt dit, och de funkar vad jag har förstått

• davids

Medlem
    10 september, 2003 vid 21:13 som svar på: Hurghada 14-21 Oktober

Ser ut som ett jobbigt ställe att paddla ut på en surfabräda på..

• davids

Medlem
    10 september, 2003 vid 12:10 som svar på: Men flyg då för fan!!!

Det är inte fejkat. Det avr massvis med människor som såg det, plus att han åkte med en Naish kite och Naish har gått ut med en pressrealase:
    http://www.kitesurferen.dk/view.php?id=482&type=1

Sida 113 av 116
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications