eddie
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Skaffa brud med stort tålamod o små händer….
[/ QUOTE ]
Man skall alltid ha tjejer med små händer…. ehhh
-
Svar till:
men idag kan du ju få en sådan kamera för runt 10000:- vilket är sanslöst billigt med tanke på vad dom digitala systemkamerorna har kostat.
[/ QUOTE ]
Är billigare än så:
En Canon 350D för 8500, tror att du kan hitta en ny Canon 300D för under 6500. -
Jag har nu en 350D på väg… skall bara lära mig att fotografera. Nu säljs det Extrem III-minnen. Skall man ha ett sådant till den kameran… å varför?
-
Svar till:
Svar till:
Hur är kvaliteten på kitsen för övrigt? Är imponerad av Reckon 2 Gen på drakarna och att det verkligen fungerar!! Är de samma system på -04 som -05 orna?
Är skillnaden stor mellan Nitro och CO2?
Minst två seriösa svar kan man väl be och få?
[/ QUOTE ]
nya boem e lite för meckig, gilalr den gamla recon bommen med powerlock mycke bättre.
blacktipen 2003 fortfarande bästa Cabrinhan som gjorts. se om du hittar nån beggad…
[/ QUOTE ]
Hörni… Lyssna nu på Rambo. Jag har tre styck 03-or till salu för 9900 (går kanske att pruta vid snabb affär) säljs även separat.
Eddie
0702196248
eddie.sigvardsson@bmkab.se -
Med tanke på att felmarginalen på en sådan GPS är mellan 5 och 50m så måste ett rekord tas lite med en nypa salt.
Tycker jag iaf… -
Stellan pallar inte kitea i morgon, han skall dricka sprit med mig nämligen….

Själv skall man hålla mamma i handen i morgon.. *fan* -
*harklar mig lite*
Det finns bättre terrängbilar än en Vitara…
*ler* -
Kolla Pricerunner… Där tar de även med utländska ”postorder-siter”… Verkar schysst.
Men jag har upptäckt att det ibland kan löna sig att kolla den lokala Expertbutiken. De kan överaska… -
Jag har ett par våtskor storlek 39 till Salu.
Hundring? -
Skojade lite… Men ibland får man kanske ta ett steg tillbaka.
-
”Det är aldrig båda tvås fel att en träter”
.. eller hur det nu var?

-
har ni provat med startkablar o en annan bil?