eddie
Forumsvar skapade
-
Bygg Mark och Kabel… snart i din stad… Nåja kanske inte just i din Zoolander… men snart i alla andras.
-
Svar till:
Foil har flera fördelar. Men också några nackdelar. Precis som nic skriver handlar det om vilken foil man har. Men man kan börja med att dela upp det i tre olika kategorier.
• 2 Linors
• 4 Linors
• Depowerable (oftast 3 linor)[/ QUOTE ]
Jag kan inte så mycket om foils. Men att det år 2005, fanns kites utan depower visste jag inte. För mig känns det som att ha en bil utan växellåda. Rätta mig om jag har fel.
-
Tror du inte att han bara har trätt på sådan där rörisolering typ på sin vanliga leash?
-
Å sen är den ju jävligt snygg också!

Har med haft en Mazda 626, den enda service man behövde göra på den var att tanka den.
Fast min Jeep Cherokee är ändå bäst.”My Jeep isn’t a SUV. Your SUV is not a Jeep”
-
Ja, efter att ha kollat där lite noggrannare så är det ju ett strålande forum. Tom vassare än Steffo… fast kanske inte på kite… Hmmm
-
Jag kan fixa en gul o blå flagga
Ingen annan som vill ha… har massor!!

-
Tarifa är en as-mysig surfstad. Dit Spaniens ungdomar kommer för att parta o röka hasch. Vet inte om high-lifet har kommit igång runt påsk… Under högsäsong så är det sjukt många som kitear där. Egentligen inte särskilt bra förhållanden. Men häftig känsla när kitesurf helt plötsligt är en ”stor grej” i en stad. Rekomenderas!
-
Jag hade 1 bräda, tre kites, tre bommar, två våtdräkter, det väger ca 23 kg… Jag tror sällan de kräver dig på övervikt (utom möjligen Ryan) om du håller dig under 25 kg. Sedan hade jag mina vanliga kläder i handbagaget… det finns ju en möjlighet att gömma det medans man checkar in. Vissa kan annars vara lite kinkiga och vilja väga det också. Fast det funkar ju inte att försöka boarda planet med en hockeytrunk…

-
Vi var fyra som flög till Hurughada för en månad sedan… men Spanair. Ingen behövde betala
-
Säg det till henne om du vågar…

-
Jag är också på!!
Bara det finns någon som kan ta hand om min flickvän lite på stranden… Hon är snygg!