Forumsvar skapade

Sida 129 av 156
  • eddie

Medlem
    11 mars, 2005 vid 12:20 som svar på: Nikon D70, Canon 300D eller 350D

Tsss…
    In my dreams kanske…

• eddie

Medlem
    11 mars, 2005 vid 12:11 som svar på: Nikon D70, Canon 300D eller 350D

Jag menar D70.
    När vi pratar 20D pratar vi inte litta mer pengar då?

• eddie

Medlem
    11 mars, 2005 vid 12:05 som svar på: 5:e lina!

Jag skall köpa nya drakar iår (North) och är mer bekymmrad för den 5:e linan än jag ser det som en fördel. Var på lägre breddgrader i början av feb och min erfarenhet var att de som hade en 5e lina misslyckades att få upp kiten ca var tredje gång. Just för att den hade rullat runt. Nu kanske det berodde på att de inte var vana vid 5-linors. Själv behövde jag inte använda rescue-båten en enda gång för att jag inte fick upp min 4-linors kite. Fast kanske desto fler ggr av andra anledningar…. wink.gif

• eddie

Medlem
    9 mars, 2005 vid 17:19 som svar på: hur fixa

Använd vulklim…. Prova att suga i ventilen så kanske du suger in limmet i springorna

• eddie

Medlem
    8 mars, 2005 vid 22:08 som svar på: Wakeboaring i Cabarete! 😉

Kallar du det skrapsår?
    Tssss…. Fjollor

grin.gif

• eddie

Medlem
    8 mars, 2005 vid 22:00 som svar på: Sporter som har grund i kitesurfing

Utan att ha en jäkla aning säger jag:

Är det inte så att ”Buggy-kite” snarare härstammar från Power kites? Alltså att det har utvecklats parallellt?

• eddie

Medlem
    3 mars, 2005 vid 16:51 som svar på: Snökiting på Ribban – Lördag

Svar till:

boten går till henne sen får hon överklaga om hon vill. det skulle ju kunna vara hennes adopterade son.

[/ QUOTE ]

Precis så går det till… När min kompis överklagade så blev han ombedd att skicka in 2 omgångar foton på sig själv. Till saken hörde att han satt på passagerar sidan… så även han var med på fotot. De blev dock lite irriterade på honom när han inte ville berätta vem som körde. Men tydligen kunde de inte kräva det av honom.

• eddie

Medlem
    3 mars, 2005 vid 14:21 som svar på: Billig ”Golfbag”

Hehe…
    Nä han har bara sytt upp dem… Midjekort är på G har jag hört.

• eddie

Medlem
    3 mars, 2005 vid 14:17 som svar på: Snökiting på Ribban – Lördag

Svar till:

det kommer alltid en bot till ägaren. ni tror väl inte polisen sitter inne med världens största fotoregister? allt annat e skrönor. dom kan inte ta ditt kort men dom bötfäller mer än gärna.

[/ QUOTE ]

Hörru… stick nu inte ut hakan.
    Kolla istället med en säker källa istället för att gissa.
    Problematiken du tar upp diskuterar man… Alltså om en fortkörning skall vara ett ägaransvar istället för som det nu är; Föraransvar. Jämför med en p-bot som är omvänt.
    (Har du inte haft lite grinig attityd lately? Känner inte igen dig?) Peace!

• eddie

Medlem
    2 mars, 2005 vid 22:59 som svar på: Snökiting på Ribban – Lördag

Ett trick är att inte låta ägaren till bilen köra. Helst skall han sitta på passagerarplatsen. Sedan när de skickar hem fotot så säger man att man tog upp en liftare som fick köra. En polare t mig var ute för det i Norge. Det var iofs hans tjej som körde… De blev jäkligt snea för att han inte berättade vem som körde, men kunde inte fälla honom wink.gif

• eddie

Medlem
    2 mars, 2005 vid 22:56 som svar på: Billig ”Golfbag”

Köpte min golftravelbag på Dormy i somras… Det är ett annat av deras egna märken… Har glömt vilket. Men betalade ca 600 spänn. Dock efter 2 flygningar (2 ToR) så hade den spruckit så mycket så jag har lämnat in den hos min lokala skräddare…. (180 kr) men vet ej om det kommer att hålla

• eddie

Medlem
    24 februari, 2005 vid 21:10 som svar på: Dålig landning

*asg*

”ehhh…. I’m on the ground now”

Vad var det han gjorde… Paraglider?

• eddie

Medlem
    24 februari, 2005 vid 15:49 som svar på: Lite nostalgi!

Hur kunde det hända….?
    Han hade ju Recon

• eddie

Medlem
    23 februari, 2005 vid 22:37 som svar på: Spåra IP?

Det var jag Stellan!
    wink.gif

• eddie

Medlem
    23 februari, 2005 vid 18:21 som svar på: Kite

Köp 03-or för ditt första år. Så köper du sprillans nästa år… Så skulle jag gjort!

Sida 129 av 156
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications