Forumsvar skapade

Sida 130 av 156
  • eddie

Medlem
    22 februari, 2005 vid 12:26 som svar på: tippen imorrn?

Svar till:

nej!! du har missuppfattat en grej, vi bor i skåne. de blir ingen vinter här.. bara lite småkyligt sådär.. å om jag inte minns helt fel så va de du som va ute å körde efter nyår, å då va de lika jädra kallt som nu.

[/ QUOTE ]

Vadå blir inte vinter… Häromdagen var det ju rena vargavintern… -4 grader…. Brrrr
    wink.gif

• eddie

Medlem
    22 februari, 2005 vid 12:25 som svar på: Ska sluta tråka er med nybörjar tjat snart

17 är för stor drake att ha som enda om du inte väger 95 pannor. Blåser det så lite så inte din 14 är stor nog så är det ändå bara cocktail-surf = trist

• eddie

Medlem
    22 februari, 2005 vid 12:23 som svar på: Torch test.

Svar till:

5te linan var klockren, inga mer långa bodydrag för att
    fånga brädan.
    cool.gif

[/ QUOTE ]

Hade du fäst 5:linan i brädan eller?
    confused.gif grin.gif

• eddie

Medlem
    21 februari, 2005 vid 20:49 som svar på: kitekvinns

Svar till:

alla som har mer an tre stjarnor pa steffo ar val brudar? satt igang och rakna…

[/ QUOTE ]

Yep
    1 stjärna rules!

• eddie

Medlem
    18 februari, 2005 vid 07:49 som svar på: Musik i surffilmer

Jag tycker det är för mycket vita killar i tatueringar och bakoframvända kepsar med för korta långbyxor, eller är det för långa kortbyxor?
    Nä fram med lite schysst tung Hip Hop istället…
    Å så Luscious Four såklart… wink.gif
    *fjäsk*

• eddie

Medlem
    17 februari, 2005 vid 22:53 som svar på: Noobie som har några frågor…

Nae nu faen grabbs. This is a very low water mark….
    Eller How low can you go?

• eddie

Medlem
    16 februari, 2005 vid 16:53 som svar på: Jag vill nog börja med kite.

Nähä…
    smirk.gif

• eddie

Medlem
    14 februari, 2005 vid 21:09 som svar på: Litta mer pics från det förlovade landet

In i helvete fina bilder…. Tänk om du kunde vara lika jävlig på att plocka fram pris på en helvit kite wink.gif

• eddie

Medlem
    14 februari, 2005 vid 20:19 som svar på: neutral moderator

Svar till:

Som jag ser det är det mer värt att sponsra dig för att få länkarna under alla dina inlägg och din märkeslojalitet än att ha vår banner i toppen. Jag tror inte att Stefan tänkt på det när han låter dig göra ”lite smygreklam”. Betalar Swell något till Stefan?

Säg vad du vill ha för att snacka North Kiteboarding!!! NKB är ju förövrigt störst i världen inom kite och säljer som smör i alla länder utom Sverige så vi behöver all smygreklam vi kan få för att folk skall bli medvetna om att North är hetare än någonsin. Alla snackar om 5:e linan men få närmner North som ligger bakom systemet. Trist tycker såklart jag!

/G

[/ QUOTE ]

North gör förbannat fina drakar… Har jag alltid tyckt. Ge mig ett bra pris på en 10a och en 14 så skall jag ge er reklamplats på min Jeep wink.gif
    (Är seriös)
    eddie.sigvardsson@bmkab.se

• eddie

Medlem
    14 februari, 2005 vid 20:02 som svar på: Cabarete life pictures

Svar till:

Fina bilder.. Ser ju varmt och gött ut. Men jag undrar en sak. Den där baren är det en gaybar? Där är ju bara killar där vad jag kan se? wink.gif

[/ QUOTE ]

Vad fasiken tror du… den hette ju ”Bue Oyster Bar”
    wink.gif

• eddie

Medlem
    27 januari, 2005 vid 18:50 som svar på: lattor till north rhino ?

Du hittar ngn watski-butik eller ngt likn i Gbg. De säljer nog lattor i olika bredder som kan kapas till rätt längd

• eddie

Medlem
    26 januari, 2005 vid 12:08 som svar på: Smart strategi för val av storlek?

Helt rätt… 12 är ideal storlek.¨Personligen tycker jag inte att man behöver större kite än 15… Blåser det mindre så du vill ha större kite så är det ändå inge kul.

• eddie

Medlem
    26 januari, 2005 vid 00:08 som svar på: Våtdräkt – köpa vart NU?

Har du kollat hos han i Limhamn?

• eddie

Medlem
    25 januari, 2005 vid 08:50 som svar på: Länsstyrelsens handlingar om kitesurfing på näset

Jag är på… men gärna en vardag

• eddie

Medlem
    24 januari, 2005 vid 19:38 som svar på: Länsstyrelsens handlingar om kitesurfing på näset

Dialog i all ära… Men så helt plötsligt har de mot oss vänliga och förstående länsstyrelsetjänstenännen klubbat igenom ett förbud.
    Ngn som vet hur det går till när Länsstyrelsen förbjuder saker?

Sida 130 av 156
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications