eddie
Forumsvar skapade
-
Var bara tvungen att skriva ett inlägg till… så jag ser vad som händer när man får 300 st.
*nyf* -
Ta inte ut dig för mycket… då kanske du inte pallar att kitea
-
Yep… det blåser på min balkong i Rörsjöstaden.
Blåser det på Ribban tro? -
Inte fasiken skall väl du ut idag?
Är du laddad? -
Allra enklast är att köpa kitemagazin, surfa på Steffo å sedan skita i att köpa några grejor. Man fattar ändå känslan av det hela liksom…
-
Icon brädan är go… Lätt att ta höjd med. Gillar Cabrinhas grejor för de känns genomtänkta och gedigna ut.
Slingshot hör man bara gott om… så det är nog också ett vettigt alternativ. -
Nänä… fortsätt med den i ett tag till. När du har blivit lite duktigare (senare i sommar) så vet du ju vad du vill ha.
Fast man skall aldrig underskatta vikten av en bra bräda… -
Jag hade en sådan innan… Jämfört med min Icon som jag har nu så var den sjukt svår att ta höjd med.
-
Svar till:
Kan ju vara en lösning…
/Mvh Lars[/ QUOTE ]
Kostar?
-
Svar till:
även m kitegeargrejerna finns ju ingen smidig lösning för safetylinan, eller? då är man åter på ruta ett å måste antingen borra hål (som diskuterats nyligen) eller skruva fast en hållare i själva kroken (på wicharden). eller har jag fel? hur löser man så fall detta på bästa
sätt?[/ QUOTE ]
Du har rätt!
-
Svar till:
hahaha, det var alltså jag, Anna, som skrev.. soy yo!
//Anna[/ QUOTE ]
Får du inte ha ett eget login?
(det är Sofia – Eddies flickvän som undrar)
-
De säljer rubbet komplett med linor öglor etc.
Inte billigaste lösningen, men ganska OK priser ändå, snabb leverans och sist men inte minst – Väl utprovat! -
Kan samtidigt passa på att undra:
För ett halvår sedan skulle alla ha schakel. Så jag klippte glatt bort chickenloopen på min 12:a. Men nu börjar alla snacka handlepasses… svårt att göra det med en schakel.
Fast varför bekymmrar jag mig… tar nog minst en säsong till innan jag ens funderar på att kroka ur mig
-
Jag började med en sittsele för när jag tog kursen så kändes det jäkligt irriterande med att selen gled upp hela tiden. Ju duktigare man blir desto mindre problem med det har man och desto fler fördelar får man med en midjesele tycker jag. Bl a att det är lättare att kanta och man får en skönare/Snyggare surfställning.