eddie
Forumsvar skapade
-
Hur fick du fatt i en bräda så snabbt?
Kan bara säga grattis… var på tippen idag och njöt av min Icon 130
-
Svar till:
Mitt namn är Diego Maradona.
Alla foton av Steve Andrawes.
[/ QUOTE ]
Kör du på Lab Rat eller Icon?
-
Tack!
Hatar när jag inte vet om jag gör rätt…
-
Svar till:
Är på vippen att slänga in en beställning på en spreaderpad från MauiMagic… Får ibland sat-ont i revbenen!
Någon som köpt en eller har en ny Darkrider som vet hur/om dom hjälper?
[/ QUOTE ]
Jag har en sådan… blir jäkligt skönt. Men jag förstår inte riktigt vad de 2 yttre krokarna skall vara till… Svårt att spänna selen både i dem och i baren…
-
Svar till:
Helt klart kunde inte låta bli att svara när någon påstod att dom flesta som gjort inlägg på denna tråden ”bladdrar en massa strunt…” kliade för mycket i svars fingrarna!
[/ QUOTE ]
Lägg nu inga ord i min mun… det gör jag bra nog själv

Jag sa:
”Fan vad ni bladdrar en massa strunt… det är den 23 april och ni snackar som att det inte kommer att blåsa mer innan hösten.”
Med det menade jag vi inte skall ge upp hoppet om vind= mindre drakar.Peace!
-
Var köper man en passande tryckmätare?
-
Svar till:
Får hoppas för hans skull att du har rätt, men jag är ganska övertygad om att du ”bladdrar en massa strunt…” men vi får se om det blir en så blåsig sommar som du förutspår det hoppas vi ju alla. Var det inte du som stod på stranden och svor för att du inte hade köpt en 14 istället för din 12a ? I sommras? Vi var två stycken som hade 14 kvm första sommaren och det var alldeles för lite vi stod mest på stranden och svor.
[/ QUOTE ]
… å så läser vi näst sista meningen som jag skrev…
Ja just det…
-
Fan vad ni bladdrar en massa strunt… det är den 23 april och ni snackar som att det inte kommer att blåsa mer innan hösten.
Jag tror visst att han kommer att kunna ha en massa skoj med sin 12:a. Framförallt är det en drake som inte känns som en jävla buss… svarar direkt på ”tilltal” gör den också. Skall du bara ha en drake så kanske 14 hade varit ett bättre val, men troligtvis så kommer du bli så jäkla biten att du vill skaffa en till… då kommer du att gilla din 12:a.
Ursäkta min irritation…. men jag kunde inte hålla käften.
-
Hmmm…. försöker komma ihåg. Men nog fasiken tar det närmare 1,5 timme? Kanske två…?
*kan ha fel* -
Gör som jag: Skicka henne till Bryssel.
Jag är med på lördag!!
-
Svar till:
Håller med alldeles för dyr. Vet att Anna köpte en som verkade hur bra som helst i danmark skall fråga henne vad det var för sort. Den var mer human i priset typ 3000:- Pyron är ju minst 1500:- för dyr tycker jag. Skall passa på och fråga på vindsurfingforumet också är i kris behov av våtdräkt eller normalpris torrdräkt.
[/ QUOTE ]
Det du pratar om är en Musto-dräkt. Man skall komma ihåg att inom seglarvärlden så är Musto bland, om inte det bästa man kan köpa för pengar. Så visst är Pyron hype-ad. Men det hjälpte inte mig – för jag har en själv.
(Dock seglar jag i Musto
-
Det är rätt Stellan!
Sådan optimism vi behöver i slutet på feb. -
Starta kiten 90 grader mot vinden… Kiten på högkant!
Allt annat är direkt farligt.