eddie
Forumsvar skapade
-
Håller med…
Man skall ge fan i att klaga på Habo.
Kitesurfens mecka… ehh nåja… i alla fall runt Malmö! -

Jag brukar köra med dragkedjan öppen i Pyron av precis samma anledning… Dessutom slipper man ju den där jävla kondensen
-
Nu blir jag fundersam… har vi likadana handskar?
Vi får kolla detta nästa gång vi ses… -
Svar till:
När man hoppar.. Vad är viktigtast…
att vara snygg.. så babesen på Biichen ser dej

[/ QUOTE ]
”Babsen på beachen” ??
Du har aldrig varit i Habo va?
-
Det var ju en ända in i h****te bra sida.
-
Jo sist så gjorde jag ett test…. Högerhandsken med pyro-mudden över. Vänstran gjorde jag tvärtom.
Visst det blev lite varmare om den högra… Men själva handsken blir ju blöt i sig (Det är ju därför det tar tre dagar för dem att torka) då håller man inte värmen så bra tycker jag. -
Ähhh va fan…. hur kan du komma med ett sådant jävla erbjudande??
Det går ju inte att tacka nej till… Den här satans sporten dränerar mitt sparkonto saftigt…
Skulle vara sketfint med en 14… perfekt mellan min 12a & 17. Sedan en 8,5 :a med…. ehhhh *sliter mitt hår**suck*
-
Maui Magics handskar är bra att ha på hösten… men tycker inte att de är tillräckligt varma/täta för att hålla mig helt varm om fingrarna så här års.
Jag skulle gärna ha haft ett par tunna handskar av fleece eller latex under. Ngn som vet var man kan köpa sådana`? -
Stellan och jag kör från Malmö vid samma tid…
-
Verkar som att folk som sover…. töntigt
*ler* -
Jag är med i morgon. Ju tidigare ju bättre….!!!
-
Jag är också sugen på torsdag förmiddag. Så tidigt som möjligt…
-
En kompis till mig skrev och klagade på Eurosport, dess utbud och deras kommentatorer. Det slutade med att han eventuellt skall vara experkommentator för fäktningssändningarna vid nästa OS.