eddie
Forumsvar skapade
-
Var ligger lundåkra?
-
Den klarar sig 42,5 timme…. *ler*
Ähhh, svår fråga… men om du tycker att du tvekar så ta ur draken ur säcken. Det hjälper mycket…. -
Är det inte så att man slår sig mindre… riskerar kiten mindre om man övar (utan bräda) i vattnet?
Allt beror ju såklart på om det är mycket folk runt omkring en.
När jag tog lektion så gick vi igenom alla nödvändiga saker på land, sedan gick vi ganska snabbt ut i vattnet. Det tyckte jag var perfekt… -
Jag har faktiskt sett att längs vissa stränder så finns det redan stora vita fläktar uppsatta… Så jag tror inte att idén är ny. Vissa dagar snurar fläktarna så fort att det blåser som fan…
Vet inte var man beställer sådana… men det kanske man kan fråga Lomma kommun om…
-
Vad kostar en ny 16 m2 drake av de olika fabrikaten?
-
Jag började för exakt 2 veckor sedan. Jag kan inte se någon vits med att stå på land och träna med en liten drake.
Känsla? Tja… får du inte det med en stor drake när du tränar, så får du inte det med en mindre heller.
Så som de andra säger… spara pengarna och använd dem till riktiga grejor. Vet egentligen inte om det är någon ide att vänta till våren med att börja. Det är ”varmt” i vattnet ett tag till. Möjligen kan priserna på beg var ngt lägre i vår…. eller har jag fel? -
Min är grå… Ser precis ut som min Cabrinha-pump, fast utan den flashiga loggan
-
59…. ???
Vafan, det är ju halva priset. -
eddie
Medlem2 september, 2003 vid 07:35 som svar på: Hade sönder stora bladdern igår på min Slingshot..Ahhh, hur fan skall det gå att pumpa utan en snygg logga på pumpen… Det begriper du väl?
*ler*
Jag var faktiskt på Rusta igår… de hade en liten fotpump för 29 kr… men inget mer.
Ngn som vet var Jysk i Malmö ligger? -
eddie
Medlem1 september, 2003 vid 13:19 som svar på: Hade sönder stora bladdern igår på min Slingshot..Pumpen på bilden ser ju lite rejäl ut.
Blev dock förvånad att det bara tog en vecka innan handtaget brast på pumpen som följde med min ny-inköpta Cabrinha, Black-Tip. Hörde att man kan köpa bra och billiga pumpar på RUSTA… *ler* -
Ribban funkar bra vid Nordost?
Lite mer lagom långt att åka… än till Skanör menar jag.
Men blåser det något alls….? -
eddie
Medlem27 augusti, 2003 vid 20:23 som svar på: Dha västkust of France- spots man inte får missa?Spaniens norra atlantkust. Låter som du tänker ”missa” Tarifa? Det är en underbar surfstad… Schysst nattliv och mååånga kite’are. Att rekomendera..
-
Svar till:
nu e det gött
[/ QUOTE ]
Om det nu är så jäkla gött… varför sitter du framför datorn istället för att stå på brädan?
*ler undrande*