Forumsvar skapade

Sida 159 av 173
  • gh0st

Medlem
    27 juni, 2006 vid 07:21 som svar på: midsommarminnen
    Fredde wrote:
    De var ju en jevla tur där inte var någen kamera framme…

Håller helt o hållet med.

Scotty, ja, det var lite för lugnt i början, kanske bara var i mitt huvud det var livat i slutet =) Hoppas jag inte gjorde bort mig för mycket =) och fan jag kom på att jag inte bett om ursäkt för all öl jag spillde i hallen.

• gh0st

Medlem
    27 juni, 2006 vid 07:16 som svar på: Kite tisdag

Jag vill ut jag med, jäkla midsommar… grr….

• gh0st

Medlem
    27 juni, 2006 vid 07:11 som svar på: På tisdag smäller det

Jodå Lina, det blåste på rejält den dan när du var ute med din 14:a =) Folk kom in med sina 10:or kom jag allt ihåg =)

Till marcel: Varför vill man vara ute med en stor kite när man kan vara ute med en mindre? Att köra med en mindre kite är ju 1000x roligare tycker jag.
    Det är inte kul att bli dragen som en vante, visst fan är det adrenalin vilket är ju gött men så roligt är det inte när man inte kan ha kontroll över sin kite och man inte kan sakta ner.
    Men som sagt, prova dig fram, det är väl det ända sättet för dig att stilla dina tankar. Alltså, jag säger inte att du ska ut i 15 m/s direkt men börja med en dag med 8 m/s, nästa dag tar du 10 m/s osv.

• gh0st

Medlem
    27 juni, 2006 vid 06:58 som svar på: Bindningar, några förslag?

Jag tror säkert cyckelslangar funkar utmärkt, annars har Christian ett par som verkade schyssta till salu.

• gh0st

Medlem
    26 juni, 2006 vid 13:34 som svar på: midsommarminnen

Vi hade kul hemma hos Tony, festen kom igång lite sådär men kom igång senare mot kvällen när folket blivit lite fulla, lite för fulla så vi glömde ta kort. Vi fick 3st kort tagna på hela kvällen, och dom togs innan vi började =)
    Hur som helst, kvällen slutade med att mitt knä ploppa ur led och sen gick folket hem om jag minns rätt, det blir lite grumligt =)
    Hur som helst så kan jag inte kita på ett tag… grrr.

• gh0st

Medlem
    23 juni, 2006 vid 07:06 som svar på: Habo eller Lomma torsdag morgen kl 8

Johan, det var helt sjukt hela kvällen, överriggad med min 10:a, fick sitta på stranden ett tag o vänta tills vinden minskade lite =)

• gh0st

Medlem
    23 juni, 2006 vid 07:05 som svar på: Habo torsdag

Sicken underbar dag det var!! Helt otrolig vind och underbart folk! Kan ju nästan inte bli bättre!
    Skotten o jag tänkte stanna tills vinden minskade men vid 22-tiden gav vi upp och åkte hem störtskön dag!

• gh0st

Medlem
    21 juni, 2006 vid 14:00 som svar på: stuff in the water at your local spot.

Förresten…
    Thread_hijack_live.jpg

• gh0st

Medlem
    21 juni, 2006 vid 13:56 som svar på: stuff in the water at your local spot.
    SamHansson wrote:
    när man skall svara på ett inlägg (här jag skriver nu) men istället för musen 1,5cm uppåt kommer man till en gömd länk, klickar man på den kommer man till en sida.

Nu undrar jag
    -Varför är den gömd?
    -Vem döljer länken? och i såfall varför?
    -Har det nått med skrotet på botten att göra?

Hehehe, låter som taget ur ett Batman-avsnitt från 70-talet =)
    -Find out next week, same battime, same batchannel.

• gh0st

Medlem
    21 juni, 2006 vid 11:33 som svar på: Habo torsdag

Jeps, det kan ju vara en fördel att veta ; )
    Slå mig en pling på 0707-664066.

• gh0st

Medlem
    21 juni, 2006 vid 11:29 som svar på: stuff in the water at your local spot.

Jacko, ledsen att behöva säga att världen kretsar inte bara runt näset även om det är riktigt nice där =)

• gh0st

Medlem
    21 juni, 2006 vid 09:52 som svar på: stuff in the water at your local spot.
    lina wrote:
    var finns det vassa saker i lundåkra? har inte hört ett ljud om d innan….
    Jodå, om du tittar ut mot vattnet ligger det metallskrot precis snett ut till höger om den ”lilla högra stranden”, ca 20-25m ut i vattnet. Det är rakbladsvasst och det är såpass stort att det inte gick att få ut ur vattnet, ligger precis vid ytan med så det är lömskt som attans. Funderade på om man skulle sätta ut nån flagga eller nått, eller iallafall märka det på nått sätt.
  • gh0st

Medlem
    21 juni, 2006 vid 09:47 som svar på: Habo torsdag

Jag åker som sagt imorgon vid 9-10 tiden, så jag kan hämta upp dig.

• gh0st

Medlem
    21 juni, 2006 vid 09:11 som svar på: stuff in the water at your local spot.

Jodå, det gör vi det med, men det verkar som även många ”erfarna” kitare inte känner till alla gömda faror.
    Sist vi var ute såg vi som sagt folk som var väldigt nära ”kniven” i Lundåkra, och det var definitivt inte bara nybörjare.
    så kort sagt, jag ser inte vad du har emot en tråd som hjälper folk…

• gh0st

Medlem
    21 juni, 2006 vid 07:06 som svar på: Onsdag och ser ut att bli vind.

Ja, om det är vind kommer jag efter jobbet!! Borde vara där runt 17:00.

Sida 159 av 173
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications