gh0st
Forumsvar skapade
-
Att launcha med recon2 är busenkelt tycker jag dock.. det är ju bara att dra till hårt i ena baklinan så viker sig tippen och den vänder. Dra till hårt bara så att bulleten åker ur sin ficka och vänd den inte på rygg innan som man gör med vanliga kites, kolla på http://www.cabrinha.com och ladda ner instruktionsfilmen.
Sätter du en 5:e lina så förlorar du ju hela meningen med recon2 systemet, du kommer inte kunna använda säkerhetssystemet, det bygger ju på att du kopplar loss båda framlinorna så att kiten kan vika ihop sig. -
or have some company to the hospital =)
-
Haha! nice one Scotty! Sign me up.
Allvarligt, första gången jag träffade killen, det var nere på parkvägen och han offrar en timma av riktigt nice vind bara för att hjälpa mig o Scotty med linor och allt annat, det var typ 3:e gången jag vart ute så det var en hel del.
Alltså vem annan än Johan skulle offra sig så för två killar han aldrig träffat innan.Cudos till Johan! Bilder kommer snart med ; )
-
Gott mos, jag är själv nybörjare och det bästa man kan göra är att fråga. Jag har inte ännu träffat en enda otrevlig kitare här i Skåneland som inte vill svara på frågor eller hjälpa till.
-
Hahaha, var inte så blyg Sid, vi uppskattar faktiskt dina svar, o kunskap om att åka och prylar har du. Keep it up säger jag!
-
Det såg rätt hardcore av pjot att avsluta sin session med att köra upp sin fin-less bräda på stranden och fortsätta på sanden =)
-
Ja, det är det han säkert menar.
-
Windsurfare är ett döende släkte..
-
skotten wrote:what, did you show up in a bikini Nick??
I was more scared of that I may have taken it off!
😉 -
Tack Pjoter, det var riktigt schysst att jag fick låna din Flysurfer. Blev som sagt glatt överaskad över hur nice den va.
-
Yep det var riktigt schysst. Man blev ju lite på pickalurven och hoppas jag inte gjorde bort mig allt för mycket ; )
-
skotten wrote:naaaaaah Fifi!! dont be sooo modest, tell you what, we both turn up in bikinis and give the guys something to stare at instead of their football!!
….now im torn between fascination and sheer panic. :shocked: -
We had nice wind yesterday on our secret spot as well, about 7 m/s but no waves as we usually have. Don’t tell em where it is though Tony.
-
Jag brukar få samma effekt när jag har min kite deflated och står och hoppar på den…