gh0st
Forumsvar skapade
-
13-14 grader i vattnet officiellt, däremot är det ju pissljummet på spotten eftersom det är så grunt.
-
Ja, det var stellan jag menade =) Vet inte om jag ska känna mig hedrad eller violated och smutsig ; )
-
Tycker faktiskt både aNNa och Crazy Frog är lika pinsamt dåliga och jag mår faktiskt fysiskt dåligt när jag hör dom jag med.
-
SamHansson wrote:ok tack då vet vi det!
Nått annat sånt bra som bara DUvet som du vill förmedla?Ja, tricket med att göra Helikoptern ligger inte i höftrörelserna, när du växer upp kan jag berätta hela hemligheten för dig.
-
Ja nu funkade det för mig med. Nice lyft =)
-
Bara så ni vet. Bypass-leashen till Recon1 system passar INTE till Recon2 systemet.
Men det är super-enkelt att göra en egen bypass leash till Recon2. Ta en vanlig leash, mecka ihop ett snöre. Fixera leashen i mitten av snöret, gör en ögla i varsin ände av snöret. Sen sätter man öglorna med vanliga larkshead knutar runt kulorna och vips du har en bypass leash till recon2. -
”We’re sorry but this video is not available”
Länken funkar inte. -
Yeah, like someone yesterday said while we were digging out someones lines from the tangled up seaweed.. ”man, this is the only time I am not happy about having a handfull of weed” 😉
-
jonaish wrote:gh0st wrote:expert kitesurfer… där rök jag =(
snabba dig ut å börja köra lite så kommer du nog bli bra tills 14 – 19 juni 😀
annars kan jag ta det som vanligt 😀
Hehe, jo sen var det ju det att jag inte är mellan 19-23, jag är inte heller mediternian looking plus att jag är upptagen mellan 14-19 juni. Förrutom det så är jag helt klart på! 😉
-
Lewold wrote:Men va fan…
Då får man väl inse att det inte blir något pluggande ikväll heller…Är det någon som kommer att köra ikväll? Skotten? Ghost?
Ja, det lutar åt det hållet =) inte 100% ännu men troligtvis. Lomma beachcam visar 4.7 ms
-
skotten wrote:ooh a board meeting after work!!! heh heh
I am in if there is wind and ghOst is driving! (Love you Nick)
Hehehe, us noobs have to stick together ; ) I have loads of stuff to do tonight but u know me, if there’s wind I will try to find a way to squeeze myself out of any obligation ; )
2.8 m/s at Lomma beach cam… -
expert kitesurfer… där rök jag =(
-
Hahaha, sitter här och skrattar högt.
-
Ja, det var en riktigt skön dag med några timmar på vattnet, fick vänta en stund innan vinden kom men när den väl gjorde det så var vi ensamma i habo vilket var nice.
-
good ”try” to hide your fetishes.. 😉