gh0st
Forumsvar skapade
-
Jag gick hos Anna, hur duktig tjej som helst och positiv som få.
Respect. -
Det tar 3-6 veckor innan du kommer ut på vattnet tror jag, kanske tidigare än så och det kommer troligtvis göra ont 3-4 veckor efter det. Men svårt att säga, det är ju väldigt individuellt beronde på skadan och läkekött osv.
-
Jakethesnake wrote:jag skall vara där på kvällen (från klockan 18:00 nånting)… hoppas innerligt och vidrigt på sällskap från diverse arbetslösa, bedragare, hemlösa, skåningar och heroinister!
Jag hoppas vara ute vid 18:00 jag med, ska hjälpa föräldrarna att flytta idag så vi får se när jag blir klar. -
Jag kör med meniskskada, det är ok att kita med faktiskt. Det gör mer ont att springa än att vara ute på brädan.
-
gh0st
Medlem24 maj, 2006 vid 07:33 som svar på: kanske någon som känner att dom behöver en mindre kiteAnna, vilka storlekar kör du med vanligtvis?
-
Jag kommer ut idag, slutar 16:30 men hoppas kunna fejka en hjärtinfarkt och sluta lite tidigare… we shall see.
-
Fan vad fina bilder! Man får ju spel av att sitta här på jobbet idag… tror fan jag spricker.
-
Fan sånt är riktigt tråkigt, jag vet hur det känns. Råkade ut för en mc-olycka förra sommaren och fick gott sitta och vila hela resten av året…
Trist, hoppas du blir bättre snabbt. -
jag är absolut ingen expert men jag har vart med om både byig och stadig vind vid ssv.
-
victoria wrote:Det gick faktiskt bra igår! By the way, ser jag ut som en säl. Usch och fy.
Har du blå jacka och skägg? ; ) -
Hej, som sagt jag och Scotty åker ofta ut tillsammans och självklart är det bara att hänga på när det är dags.
Skicka ett mess eller ring eller adda mig på MSN. n1ckl4s @ hotmail.com eller 0707-664066 -
Hehe, ja Scotty sammanfattade det bra =)
Det är bara att adda mig på MSN eller messa/ringa: [email]n1ckl4s @ hotmail.com[/email], 0707-664066. -
Ja, det blev faktiskt riktigt bra med vind bara en kort stund efter du åkte. Tyspiskt eh? =)