Forumsvar skapade

Sida 165 av 173
  • gh0st

Medlem
    26 maj, 2006 vid 11:27 som svar på: Kurser i Malmö området

Jag gick hos Anna, hur duktig tjej som helst och positiv som få.
    Respect.

• gh0st

Medlem
    26 maj, 2006 vid 11:05 som svar på: Trasigt revben och impact vest

Det tar 3-6 veckor innan du kommer ut på vattnet tror jag, kanske tidigare än så och det kommer troligtvis göra ont 3-4 veckor efter det. Men svårt att säga, det är ju väldigt individuellt beronde på skadan och läkekött osv.

• gh0st

Medlem
    25 maj, 2006 vid 05:47 som svar på: bra tryck i habo idag
    Jakethesnake wrote:
    jag skall vara där på kvällen (från klockan 18:00 nånting)… hoppas innerligt och vidrigt på sällskap från diverse arbetslösa, bedragare, hemlösa, skåningar och heroinister!
    Jag hoppas vara ute vid 18:00 jag med, ska hjälpa föräldrarna att flytta idag så vi får se när jag blir klar.
  • gh0st

Medlem
    24 maj, 2006 vid 11:55 som svar på: Gängras i knät.. kul.. här har ni mina grejer..

Jag kör med meniskskada, det är ok att kita med faktiskt. Det gör mer ont att springa än att vara ute på brädan.

• gh0st

Medlem
    24 maj, 2006 vid 07:33 som svar på: kanske någon som känner att dom behöver en mindre kite

Anna, vilka storlekar kör du med vanligtvis?

• gh0st

Medlem
    24 maj, 2006 vid 07:31 som svar på: Var på Näset (V/N/S/E)

Np jag gör det samma.

• gh0st

Medlem
    24 maj, 2006 vid 07:30 som svar på: Habo – Onsdag kväll

Jag kommer ut idag, slutar 16:30 men hoppas kunna fejka en hjärtinfarkt och sluta lite tidigare… we shall see.

• gh0st

Medlem
    24 maj, 2006 vid 07:26 som svar på: Löderup Konge!

Fan vad fina bilder! Man får ju spel av att sitta här på jobbet idag… tror fan jag spricker.

• gh0st

Medlem
    23 maj, 2006 vid 09:00 som svar på: Gängras i knät.. kul.. här har ni mina grejer..

Fan sånt är riktigt tråkigt, jag vet hur det känns. Råkade ut för en mc-olycka förra sommaren och fick gott sitta och vila hela resten av året…
    Trist, hoppas du blir bättre snabbt.

• gh0st

Medlem
    23 maj, 2006 vid 07:06 som svar på: Funny Clips thread….
  • gh0st

Medlem
    22 maj, 2006 vid 21:12 som svar på: var blir de tisdag habo, lundåkra, näset?

jag är absolut ingen expert men jag har vart med om både byig och stadig vind vid ssv.

• gh0st

Medlem
    22 maj, 2006 vid 09:58 som svar på: Habo söndag bilder
    victoria wrote:
    Det gick faktiskt bra igår! By the way, ser jag ut som en säl. Usch och fy.
    Har du blå jacka och skägg? ; )
  • gh0st

Medlem
    22 maj, 2006 vid 08:47 som svar på: Var på Näset (V/N/S/E)

Hej, som sagt jag och Scotty åker ofta ut tillsammans och självklart är det bara att hänga på när det är dags.
    Skicka ett mess eller ring eller adda mig på MSN. n1ckl4s @ hotmail.com eller 0707-664066

• gh0st

Medlem
    22 maj, 2006 vid 08:46 som svar på: nOOb / nybörjar netvärk

Hehe, ja Scotty sammanfattade det bra =)
    Det är bara att adda mig på MSN eller messa/ringa: [email]n1ckl4s @ hotmail.com[/email], 0707-664066.

• gh0st

Medlem
    22 maj, 2006 vid 08:01 som svar på: Habo söndag bilder

Ja, det blev faktiskt riktigt bra med vind bara en kort stund efter du åkte. Tyspiskt eh? =)

Sida 165 av 173
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications