gh0st
Forumsvar skapade
-
Nej då, kommer så fort jag känner att jag är körduglig.
-
Rille wrote:walle wrote:har funderat på att köpa men hur e det att köra i?
Nu i Egypten var de helt oumbärliga och de funkade skitbra med spännet och allt. Sen kan man ju alltid diskutera utseendet hit och dit, men de var himla goa för ögonas skull. Tysken (surfstore) säljer såna här till bättre pris än friluft.
Ja fan i Egypten och i Habo med Skottens vita arsle går det fan inte att vara utan solglasögon. Men i Sverige (om inte vid Habo med Skotten) så verkar det lite bow-gay.
-
Det var riktigt nice today med. Perfekt för en fjorton och jag och skotten rockade idag ; ) See u all tomorrow
-
Ja, jag och Scotty kommer vid 11:00.
-
Hur ser prognosen för vindarna ut imorgon? Verkar det bli bäst i Habo eller Lundåkra?
-
bläh, jag måste jobba över idag. :mad2:
-
Jepp, la till den till favoriter, sidan kommer definitvt att underlätta för mig.
-
Är det bättre i Lundåkra så blir det som gäller för min del.
-
Enl. Dmi kommer det att blåsa bra, jag kommer att åka ut och kolla vid 17:00 om det inte regnar för mycket. Jag är ju så sugen nu så jag tror jag spricker!
-
Är det nån som kommer vara ute vid 17:00?
-
Håller med fullständigt, håll koll på skräpet så löser det sig.
-
visst gör det skillnad, kroppen avger värme 20ggr snabbare i vatten än i luft, så ju mer av kroppen du kan hålla isolererad ju varmare är du. Tycker man att det är för varmt i en helkropps så är det dags att byta till en kortärmad.
Och som sagt, visst är det skillnad. -
hmm, försöker komma på nått sätt att få ägarna samt anställda på campingen att bli lika hooked på kite som vi är, det skulle underlätta för oss att ha entusiastiska bundsförvanter på campingen..