gh0st
Forumsvar skapade
-
Ja det blir inget kitande för mig idag. Får hoppas på morgondagen..
-
Ja, hoppas det blir bättre till helgen iallafall..
-
Hehe, kunte inte hålla mig ; )
Nej men allvarligt, det finns många djur som säkert gör sönder påsarna och sprider ut maten. Vi kanske ska fundera på att ta med påsarna och slänga dom närmare Lomma? -
Hahaha, ja det måste vart måsarna som lämnade dom svarta små knytena på stranden! =)
-
ska nog bli en hel del regn imorgon enl. det dom sa på nyheterna.
-
NN4AN_Mike wrote:magnuzon wrote:Hej!
Någon som har något bra tips på var på nätet jag kan hitta kitetester?
Gärna opartiska tester och inte nån sida där ägarna själva satt högsta beteg i alla kategorier på sina egna kites.På steffo kan du hitta bra opartiska kitetester och omdömen där ägarna själva sätter låga betyg på andras märken. (länk http://www.steffo.nu)
Hahaha, skrattade till högt när jag läste det här på jobbet. Arbetskamraterna tittar lite konstigt på mig nu..
-
zoolander wrote:lyssna pa mig.. alla vet att jag har ratt…..!!!!!!!
och na, jag har aldrig varit nyborjare..
eller har jag det.. det kan va sa att jag har fortrangt den tiden nar hugo, martin och huber mobbade mig var dag!Hmm, verkar som vi har kommit fram till varför Zoolander hackar på oss noobs och det verkar vara det gamla vanliga… en taskig (kite)barndom 😉
-
Fesen wrote:Det tråkiga är bara att det inte håller att lita på den som är sist.
Det kan ju vara en slarver….
Ja, plus att som nån skrev fick personalen på Habo ägna timmar åt att städa upp efter alla. Den sista personen på plats kanske även han/hon vill komma hem i tid och kanske inte har med sig svarta sopsäckar att fylla.
Att man städar efter sig själv borde vara ett självklart faktum! Hade ju varit otroligt tråkigt att inte kunna få kita på Habo på grund av ett handfull slarvigt folk. -
7:an blev såld tyvärr =*(
-
Fifi wrote:Skotten och Noobe, ni skulle vart med ikväll! bilder kommer snart antar jag
Ja attans tråkigt att vi missade det! Ser ju ut som ni hade riktigt roligt! -
ja det var en fantastisk dag och kul att få träffa så många nya ansikten + att se att fisken låg kvar 😉
-
Attans tråkigt att missat den kvällen! Men vi ses säkert snart igen Team Vidrig!