gh0st
Forumsvar skapade
-
Woohoooo! Jag kom upp på brädan och åkte säkert en 30-40m idag!!
I’m happy! =)
Tack alla! =) -
pjoter wrote:va tror du om kl 21 den 18 maj?
Det är väl som dom säger; det första man blir blind på är ögonen 😉
-
När stänger du auktionen?
-
En sticky på denna tråden hade inte vart fel!
-
gh0st
Medlem8 maj, 2006 vid 16:25 som svar på: nån som har koll på hur det är på näset eller i lundåkra nu?Ja, det var helt sjukt vid näset.
-
Tack, det värmer att höra!! =)
Det är ju så fantastiskt roligt så det var riktigt svårt att sluta och packa ihop. Gick igenom lite i huvudet på kvällen efteråt vad som gick fel och hoppas jag gör lite mer framsteg idag. Snart ska jag väl kunna cruisa med er =) -
Jan_Banan wrote:Här i Umeå ligger fortfarande isen kvar trots 22 grader i luften. Lite frustrerande börjar det bli…
skummelt . -
kicki wrote:Hur var vinden idag då?? Vad missade jag. För er som missade det så kitade jag i fredags utan våtdräkt… ingen hit då jag idag är litta smått förkyld.
Hehehe
Nej vad tråkigt sånt är, i lundåkra verkade det blåsa riktigt bra, lite byigt dock sa man, själv kom jag inte ut för det pyste ur min LE =(
Krya på dig! -
AnnaS wrote:Hur gick det igår egentligen Nicklas? Svårare m djupt vatten?
Tack för att du frågar =) Jodå, det gick bra, definitivt framsteg =) även om jag tror det hade varit enklare i Lundåkra med det platta vattnet och allt, vågorna försvårade det för mig en aning helt klart.
Jag höll mig med ytan i brösthöjd så jag var inte ute på så djupt vatten.
Lite besviken på mig är jag dock, hade hoppats att jag hade kunnat cruisa lite by now =)
Ska du till Lundåkra idag Anna? -
Nej fan, grym video!!
”three doors down” finns inget att klaga på heller. ; ) -
AnnaS wrote:mmm, e oxå sugen på näset imorgon, men har två non-kiters med mig. Finns det nåt bra ställe att flyga övningskite egentligen? Sist jag lät någon leka på näset så blev det en massa hål i kiten 😀
Fia körde du shorty din galning?
Gå ut i vattnet med dom, där finns det ingenting att riva upp kiten på.
-
Ja, jag håller med. Aldrig sett t-foilen men jag kan inte tänka mig att den inte skulle funka alldeles utmärkt.