gh0st
Forumsvar skapade
-
sidpiraya wrote:Hade det inte varit foils så skulle det kunnat varit en helt vanlig nybörjare dag i habo
Hahaha, ja det dröjer nog inte länge innan jag lyckas hamna i liknande situationer ; ) -
bohm wrote:Det här är en dragon. Används bl.a. i Bearnaisesås

hahaha, skrattade till lite granna =) Folk på jobbet tittade lite wierd på mig men jag pallade inte förklara för dom.. -
Pepä wrote:Här e min nya.
Foto: Hugo Ljungis
Den verkar ju faktiskt ha fungerande blinkers!
-
Hmm, jag bor i 3:a vid konserthuset i Malmö men behöver en mindre, så är det nån som känner någon som vill byta så hojta eller hyra ut så hojta gärna till.
-
Roland wrote:Era djävla knarkare. Röka har inget med kite att gör fatta det!
Du har missförstått detta tror jag =)
Jag skrev att killen på brädan såg så laid back ut att han troligtvis gjorde det.
Men det verkar ju helt klart att du skulle må bra av att själv rulla dig en spliff, så uppstressad som du verkar borde du tänka på hjärtat.
Kram!:santa: -
Hahaha, helt perfekt! Vi borde spamma hela kusten där nere med sådana skyltar.
-
Gurra_g wrote:Ser det inte lite segt ut, för lite action. Det är väll därför han måste tända en spliff…
Exakt,
en helt perfekt ”dagen efter” session :smirk: -
Nej det såg ju störtskönt ut! Hur laidback som helst! Skulle inte förvåna mig om killen tände en spliff medans han stod på brädan 😉
-
mio wrote:Jag tror faktiskt han menade på en kite bräda ella?:confused2:
Heh, grabsen ändrar ju inte namn bara för att du kör på en annan bräda. :santa: -
gh0st
Medlem21 april, 2006 vid 12:01 som svar på: vindsurfarna börjar tröttna på att va fast på vattnet.Enligt vindsurfarna så lyfte den vid 20 knop, tydligen nån som hade sett den på båtmässan i GBG.
-
Eller gör som jag; bestäm dig för att börja kajta, krasha med din motorcyckel så du inte kan kajta på en sidådär nio månader så har du låång tid framöver full av längtan att ge sig ut på vågorna men framför allt tid på att hitta BRA och billiga saker. 😉
Nej men allvarligt, letar man länge så kan man hitta bra och billiga saker på nätet. Köpte 2 nya 2005 Cabrinha kites, en 10:a och en 14 från Surfersparadise för 4000:- stycket och en helt ny RRD TripleX bräda på Ebay för 2000:-