gh0st
Forumsvar skapade
-
Che_Riff wrote:Ligger här nu med din bom vid min sida. Vilken tjock bom du har. Så kort men ändå så tjock.
/Johan, AKA El SheriffLåter ju riktigt porrigt ju.
-
Säkert Påskharen som vart framme igen, vid det här laget har ju alla här på Steffo lärt oss vilken riktigt typ han tydligen är!
-
eww, sjukt! om man kisar ser det exakt ut som spindelmannen, typ som nån wierd mindillusion grej man hittar på nätet.
-
Hmm, ja jag får väl prova den iallafall. Det är ju riktigt billigt tycker jag, i värsta fall ser ni den på Köp/sälj snart ; )
-
Schyssta bilder! ser störtskönt ut.
…men vad är det för nått på den 4:e bilden i den 2:a serien? Jag fattar verkligen inte. :confused2: -
Det finns oftast undervattenshus att köpa till dom flesta kameror. Kolla på nätet eller i en fotobutik.
-
ollfa297 wrote:One night stand. -spännande, vet aldrig vad som väntar, kan få sig en riktigt go omgång! Kan komma med vilda förslag. Alltid något nytt. tar ett tag att ragga upp.
Flickvänn – man vet vad man får, lite halvtrist, samma som förr, man kan få det när man vill, men samma gamla visa gång på gång. behöver inte ragga någonting innan.
Ouch, ja hahaha det är sådana uttal som kan ställa till det i hemmet, det vet jag (tyvärr) av egen erfarenhet 😉
-
bohm wrote:okey… för att sätta er in i ert problem ska jag illustrera hur det ligger till… Det röda strecket är det livet som ni har bakom er. Det grå strecket är den tiden ni har kvar tills ni går i pension och det blåa strecket är den tiden från pension tills att ni statistiskt sett förväntas vandra vidare…. Ni stackare vandrar i livets höst…
Crap :shocked:
-
Låter ju riktigt bra, jag har definivt bestämt mig och kommer att införskaffa mig den. tack för hjälpen!
-
jonaish wrote:gh0st wrote:Schyrrans! Då blir det en sån man kommer att glida på i Sommar! :cool2:
vilken köper du da ?? asså längd å bred ??
Blir en 132*38
-
mjersen wrote:mrmille wrote:http://thepiratebay.org/details.php?id=3461702
Upwind – The launch of kiteboarding
På dvd, inget divxskit här inte
härligt! e det den dvdn som var med senaste kiteworld?Jepp, det är det.