gogga
Forumsvar skapade
-
4 st från NL kommer vara på parkvägen klockan 9 imorgon! bara att komma ner!
-
Jag är inte på.. helt för trött! Men jag är på heldag imorgon istället… Blåser förhoppningsvis bra då med! vem e på?
-
delar av näset locals är ALLTID på.. vi gör ju inget vettit
-
Jag hänger på till east coast imorgon, ikväll är det ölen som kallar!
-
fungerade inte, men jag lyckades med smartFTP:n…
-
Vafan det går ju inte… Jag använder smartFTP och när jag skriver in lösenorden och sen skriver in adressen så får jag upp en ruta att när man skriver in adressen där så kommer lösenordet och anvöändarnamnet att ignoreras… Någon som förstår varför? Vad ska jag göra? jag vill se!
-
Enligt honom så var det så jo… men nu ringer jag kommunen
-
Okej, ja vi får väl hoppas att det är falskt larm, men denna gången tror jag faktiskt inte det!
-
Svar till:
Lustiga är att ingen på Länsstyrelsen känner till något ärende som berör Kitesurfing! Men, men secret spot=secret handläggning!
[/ QUOTE ]
Han som kom legitimerade sig med ett naturskydds certifikat och var jäkligt seriös… verkade inte ljuga! vi ska ringa kommunen imorgon så det återstår att se!
Och ärendet är inte mot kitesurfing!
förbudet är mot att störa fågellivet, och kitesurfing har tydligen nu klassats för att göra det och därmed strider vi mot förbudet.. Hänger du med? (detta var enligt honom) -
skulle tydligen åska imorgon…
-
förbuden var på länstyrelse nivå tydligen så det går inte att klaga till kommunen.. ska skaffa ett utdrag imorgon så man får reda på vad det verkligen innebär.. återkommer..
-
Jag och Jakob ska dra ut och hoppas på det bästa tror vi…har dock inte riktigt bestämt var än…