gogga
Forumsvar skapade
-
Man körde F1 bil i falsterbo under classic car veckan… betyder det att vi får kitea i falsterbo utan regler??
-
men det kan vara ölmagen som saknas för att hålla selen på plats, men jag jobbar på det med
-
haha, det är faktiskt inte skav som är problemet… fet svullnad och öm som ett helvete…
-
Efter dagens åkning blev det ännu värre med skadan som selen bidrar till. Har en fet svullnad nu.. Så jag var tvungen att göra något åt det.. Detta blev resultatet, inte snyggt men jag tror det kan hjälpa lite iallafall.
-
tycker du det är kaka på kaka? Jag tycker det mest är som att äta en kaka utan socker.(??)
//Kaka söker maka
-
Hahaha, det är rätt! Jag tror helt klart på heldag imorgon.
*måste be morsan fixa pastasallad* -
blåste ca 8 när vi stack därifrån för en timme sedan(om det hjälper)
-
Jag och erik har haft perfekt vind och solsken och körde tills vi inte orkade mer! riktigt gött! Vi funderar på heldag imorgon, vem är på?
-
Jag har naish. själva metallstången åker upp ovanför skyddet så den trycker på revbenen
-
det hade fan varit fint med lite bilder! Det blåser nog en 6m/s just nu, men det börjar dra in lite moln så det kommer nog blåsa upp. Jag kan tänka mig att fota lite om jag får åkt mycket idag!
-
Du känner inte till någon som vill sälja sin sele? Får så jäävla ont av min
-
jepp, jag är på hela dagen… Lalle verkade också intresserad av kvällskite, om jag förstod honom rätt så kommer han hem ikväll! Jakob var ju på Allsång på Skansen igår men kommer hem ikväll
-
Jobbar du idag eller du är på? Hur mycket jobbar du?
-
Hehe, jo jag var ute igår, första gången på en månad! riktigt gött att åka utan våtdräkt.. men jag var ganska överriggad… så jävla tänd just nu så jag väntar bara på att erik ska ringa!
-
ohjälpsam? Jag försöker ju ge tips!!! Jag vet ju faktisk tinte när vi ska ut