gogga
Forumsvar skapade
-
Jag har faktiskt ingen aning om när vi ska ut eller var.. men det är bara att åka ner till tippen när du är sugen.. där brukar det vara ganska många så det är inga problem med launchning…
-
jodå, Jag och Egan ska ut vid lämpligt tillfälle
-
Kommer du hem idag? Ja är det vind så kan du räkna med mig
-
grovkornig?? ser ju ut som rena klippblocken.. men ni göteborgare kanske inte är lika kräsna som oss näset bor
-
tycker jag låter lysande! vi rings!
-
själv klart är jag med! Bara att ringa! Är det bris vi hoppas på igen eller?
-
Jag har varit ute i några timmar idag.. Ensam från NL gänget! men det var riktigt schysst! Och dessutom utan våtdräkt fy fan vad skönt att kitea i shorts! dock lite byigt och jag vbare överriggad i byarna men perfekt annars! Vi för dra loss ordentligt när du kommer hem!
-
Är det inte totalförbud mot proffsboxning?
-
Vad ska man annars skriva? det är skitsnacket man lever för…
Annars kan man ju hålla till på någon SERIÖS sida som Lunarstorm eller nått… -
lite.. men inte tillräckligt för att man ska dra ut…
-
Svar till:
Nån som testat o köra kiteboarden efter båten ist för wakeboard? Har inte testat ännu, det känns som man kan fastna i bindningarna om man trillar framåt..
[/ QUOTE ]
Jo vi har testat detta! Man fick mycket bättre grepp vid kantning ut och in mot svallvågorna(vilket äinte är så konstigt imed att kiteboarden är byggd för att åka så), dessutom väger kiteboarden mycket mindre men trots detta så är wakeboard oslagbart när man åker wakeboard
Nedan en bild nbär jag testade kiten… (lägg märke till dimman… kändes en aning farligt att vara ute) -
Tack så mycket! Ska bli gött att komma igång igen efter EN MÅNADS uppehåll…
-
Nu vet jag vad ångest innebär! sitter i stugan och ser att det blåser och det enda jag har tillgång till är vindsurfing…

Har/kommer det bli något idag? -
Hur är det med sjuklingen? När tror du att du kan börja kitea igen? Sitter uppe i stugan igen så jag kan inte koma ut förrän tidigast måndag…