Forumsvar skapade

Sida 127 av 140
  • gogga

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 10:19 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Jag har faktiskt ingen aning om när vi ska ut eller var.. men det är bara att åka ner till tippen när du är sugen.. där brukar det vara ganska många så det är inga problem med launchning…

• gogga

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 10:03 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

jodå, Jag och Egan ska ut vid lämpligt tillfälle grin.gif

• gogga

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 08:59 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Kommer du hem idag? Ja är det vind så kan du räkna med mig

• gogga

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 23:04 som svar på: Oprövad spot i Gbg

grovkornig?? ser ju ut som rena klippblocken.. men ni göteborgare kanske inte är lika kräsna som oss näset bor grin.gif

• gogga

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 16:02 som svar på: Kite SM ?

Du har inte missat mer än vindtorka och att frågan har varit uppe varje vecka utan att få något vettit svar…

• gogga

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 15:42 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

tycker jag låter lysande! vi rings!

• gogga

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 15:31 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

själv klart är jag med! Bara att ringa! Är det bris vi hoppas på igen eller?

• gogga

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 15:17 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Jag har varit ute i några timmar idag.. Ensam från NL gänget! men det var riktigt schysst! Och dessutom utan våtdräkt fy fan vad skönt att kitea i shorts! dock lite byigt och jag vbare överriggad i byarna men perfekt annars! Vi för dra loss ordentligt när du kommer hem!

• gogga

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 12:17 som svar på: Håller vi på att ta död på vår sport?!

Är det inte totalförbud mot proffsboxning? grin.gif

• gogga

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 09:18 som svar på: Håller vi på att ta död på vår sport?!

Vad ska man annars skriva? det är skitsnacket man lever för…
    Annars kan man ju hålla till på någon SERIÖS sida som Lunarstorm eller nått…

• gogga

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 14:34 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

lite.. men inte tillräckligt för att man ska dra ut…

• gogga

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 14:32 som svar på: efter motorbåt

Svar till:

Nån som testat o köra kiteboarden efter båten ist för wakeboard? Har inte testat ännu, det känns som man kan fastna i bindningarna om man trillar framåt..

[/ QUOTE ]
    Jo vi har testat detta! Man fick mycket bättre grepp vid kantning ut och in mot svallvågorna(vilket äinte är så konstigt imed att kiteboarden är byggd för att åka så), dessutom väger kiteboarden mycket mindre men trots detta så är wakeboard oslagbart när man åker wakeboard laugh.gif
    Nedan en bild nbär jag testade kiten… (lägg märke till dimman… kändes en aning farligt att vara ute)

• gogga

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 12:15 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Tack så mycket! Ska bli gött att komma igång igen efter EN MÅNADS uppehåll… crazy.gif

• gogga

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 11:10 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Nu vet jag vad ångest innebär! sitter i stugan och ser att det blåser och det enda jag har tillgång till är vindsurfing… mad.gif
    Har/kommer det bli något idag?

• gogga

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 17:18 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Hur är det med sjuklingen? När tror du att du kan börja kitea igen? Sitter uppe i stugan igen så jag kan inte koma ut förrän tidigast måndag…

Sida 127 av 140
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications