gogga
Forumsvar skapade
- 
ugh! Regn! sjukt tråkigt! Hoppas det blir bättre imorgon! 
- 
Svar till: 
 Duuu ett tipps nästa gång det kör ihop sig med tången ; ) om du kopplar av linorna från draken så kan du bara dra tången längs linorn tills du kommer till änden och sen bara dra av det liksom i slutet på linan istället… det är mycekt lättare och framförallt snabbare än att dra sönder tången ; )))) fattar du hur jag menar? //Pan [/ QUOTE ] Jag testade det igår när jag för tredje gången kraschade draken i tången… Men det gick inte lättare för linorna ville gärna trassla in sig i varandra med hjälp av tången. 
 Kanske gjorde fel, men det gick inte alls iallafall!  
- 
Svar till: 
 …för övrigt litar jag fortf blint på dmi å hoppas hoppas hoppas på en halvdag imon. preliminärt tycker jag träffen sätts till 14 på tippen denna gången! who’s in? [/ QUOTE ] Jag tycker vi tar mötet lite tidigare, senast 13, så vi inte missar något! men jag är med som vanligt 
- 
Svar till: 
 Jag har fixat så vi kan beställa NL-hoods till ett schysst pris. Runt 200-lappen. Men vi måste beställa på måndag annars blir det inte förrän efter sommaren. Alla e väl på? Möte imorgon i så fall så vi kan designa dom! 
 Puzzizzar[/ QUOTE ] Jaja, klart jag vill ha en sån! 
 Det får vi fixa imorgon!
 Pözz
- 
Fuck, vinden ska tydligen inte vara så bra som vi först trodde imorgon! Bättre på söndag… Jaja, heldag den dagen som är bäst 
- 
Om ni ska ut så ring mig också! Men jag vet inte ritkgit hur jag gör om det är parkvägen.. sjukt tr¨kigt att hela tiden dra av tång 😛 
- 
Inget snack om saken. Jag ska ut! 
- 
Ser väldigt dåligt ut om man tittar på DMI och windguru… 
 Och just nu blåser det inte för fem öre!
 Men hoppet finns ju där alltid även fast det inte är så stor chans
- 
Så jävla tråkigt!! 
 Kul att man gick upp så tdigt för ingenting! Måste kolla hur det ska blåsa imorgon och i helgen…
- 
Jag är på. Är man galen så är man.. Har inte gått upp så tidigt frivilligt sen…sen… ja aldrig 
- 
Jasså du har gjort en ”hed”… Den hittas säkert.. kiteare är ärliga 
- 
gött vilken tid drar ni ut och vilken tid tror ni att det är lagom för mig? 
- 
Jag är på! 
 Men ni får fanemej hjälpa mig.. Jag kommer dö  
- 
Svar till: 
 Perfekt, då tar jag er på orden och rullar ner. Då ses vi på vattnet, om inte annat så är det shotsbricka på fredag på det där stället som visar fotboll i Falsterbo. Nån som vet namnet? [/ QUOTE ] Kaptensgården? Visar de fotboll? jaja kan inte vara något annat…