gurra1978
Forumsvar skapade
-
Och Niklas, visst är vi snäppet hårdare än folket på ”bästkusten”

-
En till bild där jag ”safear” och gippar en bit ut.
-
Kraschen mot stenen var filmens höjdare. Kan du inte göra om det i nästa rulle fast med lite högre fart

-
Japp, handskar rockar. Men det verkar ju hela surfsverige veta vid det här laget
Du Niklas, fick du inte med min framåt på bild? Vore nice och se hur den såg ut. -
Hur är Wave Hybriden jämfört med RRD Wave Swallow??? Jag tycker RRD verkar vara ett bättre val, vet inte riktigt varför men det känns så. Någon som har erfarenhet av dem bägge och kan jämföra. Jag är själv lite nyfiken på just RRD Wave Swallow.
-
Svar till:
Testade du någon fena, förresten?
[/ QUOTE ]
Ja, jag körde med en fena jag köpe av dig. Det blev 23 cm i G10 material. Det var inte så skönt till 5,7 (fick lite spinouts). Jag borde haft längre fena men tog förvånandsvärt bra höjd ändå. Dessutom är materialet rikitgt hårt. Jag dingade fenan typ 78 ggr i stenarna när jag försökte ta mig ut. De är lite små repor på den bara
´BILD: Niklas stylar lite inför kameran.
-
Svar till:
Va fan gurra, har du snöat in helt på toyota hiace eller?!?!
[/ QUOTE ]
Nä, men jag kollar allt inom surfbussbyggen. Har en egen mapp på datorn med bara byggen som jag hittat på nätet. Man måste ju kolla in andras projekt innan man börjar bygget av den optimala surfbussen

-
Till slut kom den perfekta vridningen mot väst och en sideshore orige i grymma förhållanden kunde börja. Jag riggade 5,7 och hade kanondrag med perfekt vinkel på vågen. Vinden bara ökande så man borde riggat till mindre segel men det var en kamp mot tiden och det kommande mörkret. Vi seglade till solnedgången. Denna dag kommer jag minnas länge. Förhoppningsvis slänger Niklas upp lite sköna bilder vi tog med hans proffs kamera då vi faktiskt seglade

-
Ett och annat as rullade in.
-
Det byggde sig stort. Det ser mindre ut på bilderna än vad det faktiskt var där. Det sjuka var att det bara var 2 vindsurfare där och typ 15 andra som bara ville kolla på fina vågor. Fy skäms på er vindsurfare

-
Vågorna slog hårt och jag var faktiskt aningen skraj att bli spolad. Fast jag kom ju inte ens ut, strömmen var mycket stark och det var tätt mellan vågorna.
-
Det verkade som det gått vilt till under natten. Staketet som står på stranden verkar blivit mörbultat av alla stora vågor och sten.
-
Jag riggade 5,0 och skulle gå ut. Tyvärr var det inget bra tryck inne vid stranden så det slutade med några småspolningar och en dingad bräda utan att ens komma ut. Fan tänkte jag, har jag åkt 10 mil för att inte ens kunna ta sig ut

-
Fin våg men Torö var snäppet värre idag