Forumsvar skapade

Sida 105 av 154
  • gurra1978

Medlem
    15 december, 2004 vid 17:01 som svar på: Grym dag idag på Torö

Ja, det var bra. 5,0 & 74 liter vågis laugh.gif Vintersegling rockar.

• gurra1978

Medlem
    14 december, 2004 vid 18:00 som svar på: stockholm i morrgon.

Jag, Filip och Niklas drar till Torö. Vi är där kl 0800.

• gurra1978

Medlem
    12 december, 2004 vid 15:17 som svar på: FILM! från the very stylepimpz of ghettobäck!

Bättre låtval går nog inte att hitta laugh.gif

• gurra1978

Medlem
    10 december, 2004 vid 17:47 som svar på: Det var vackert på Torö idag.

Jag har storlek L. Vi beställde inte utan köpte direkt på stranden av den vänlige surfare som kallar sig dude här på forumet. Han beställde dock från windance och slapp betala moms. Hans teori var följande: Om man köper något som det står en låg summa på paketet på så orkar tullen inte ta ut avgifter eftersom de får så fruktansvärt många paket. De tar bara stora grejor som kostar mycket. Dessutom så kan man få flera handskar i samma paket men det står bara vad en kostar så om det tar moms så tar det bara på en smirk.gif Eller så säger du till dem att skriva en annan summa på paketet eller skriva gåva så blir tullen blåst. Något sånt där spånade vi om i bilen på väg till surfet. Obs, det är bara en teori.

• gurra1978

Medlem
    10 december, 2004 vid 10:37 som svar på: Det var vackert på Torö idag.

Hej Peter!

Det vinnande konceptet heter Dakine Cold Water Mitts!
    Se här.

• gurra1978

Medlem
    9 december, 2004 vid 16:42 som svar på: Såg en häftig isseglings film från Ullnasjön…

Jag har alltid undrat hur det känns att gå igenom isen med en isjakt. Det går ju rätt fort och om isen britser måste det ju bli en ganska dramatisk upplevelse. Flyger man inte ur isjakten då eller?

• gurra1978

Medlem
    9 december, 2004 vid 16:03 som svar på: Såg en häftig isseglings film från Ullnasjön…

Det är jätte kul och enkelt att issegla. Eftersom underlaget är helt platt så kan man koncentrera sig på tricks och inte på att bara hålla balansen. Det är perfekt att öva switchstance, duckgippar mm, du såg ju själv. De skydd vi hade var för knä (rollerblades skydd, man kan ha för armbågar också) samt flytväst (bra mot fall i höga hastigheter samt om man går igenom) samt självklart hjälm.

Kul att du tyckte om filmen.

• gurra1978

Medlem
    8 december, 2004 vid 22:09 som svar på: Det var vackert på Torö idag.

Och eftersom vi ska på Stekhet afton så var man tvungen att freaka sig lite så man vet något om Hotsails. Annars får man kanske inte komma in confused.gif Tack till Niklas för lånet och bilderna laugh.gif

• gurra1978

Medlem
    8 december, 2004 vid 22:04 som svar på: Det var vackert på Torö idag.

Hårdast på vattnet var ändå Filip. Han körde med sommardojor och inget underställ blush.gif Vattnet var inte alls så kallt egentligen. Det som begränsar är enligt mig endast lufttemperaturen. Dagens utrustning är så bra så man fryser inte. Klart utan våtdräkt hade man nog bara klarat sig i 5 minuter kanske grin.gif

Vattnet var så skönt att Filip bestämde sig för att bada mitt i vulcanon istället grin.gif

• gurra1978

Medlem
    8 december, 2004 vid 21:30 som svar på: Snubben bakom ”Nicknämet”!?!?!?!

Så här såg jag ut idag på Torö.

• gurra1978

Medlem
    7 december, 2004 vid 20:27 som svar på: Vindsurfing i Stockholm på onsdag!

Bra laugh.gif Jag och dude drar kl 0800 från stan. Hoppas vi blir ett gäng.

• gurra1978

Medlem
    7 december, 2004 vid 17:13 som svar på: Nattsurf i skånelän !

Att segla i mörker är rätt coolt faktiskt måste jag hålla med om. Det känns lite som man drömmer och att det är rätt overkligt. Sist jag och Jeppe körde i mörker var det en styrpulpetsbåt som blev livrädd då han säkert inte såg oss och var tvungen att skrika lite på oss. Han var inte så glad smirk.gif

• gurra1978

Medlem
    6 december, 2004 vid 12:27 som svar på: Jädrar vilken go dag!!!!!!!

Svar till:

Fan Gurra, trodde DU vart ute nu i söndags!

[/ QUOTE ] Jag var ute på Ålands hav, men på Birkas nya skepp Paradise. Fast det var rätt meningslöst, hade hellre surfat. Det ser riktigt bra ut på onsdag. 5 grader och NV 10-14 m/s på Salnö kommer bli optimalt. Det är ju bästa vindriktningen man kan få där. Jag är ledig och åker upp om prognosen håller i sig. Sällskap vore trevligt.

• gurra1978

Medlem
    5 december, 2004 vid 20:30 som svar på: Jädrar vilken go dag!!!!!!!
  • gurra1978

Medlem
    5 december, 2004 vid 20:08 som svar på: Jädrar vilken go dag!!!!!!!

Filmen är på väg upp nu. Återkommer med länk.

Sida 105 av 154
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications