Forumsvar skapade

Sida 106 av 154
  • gurra1978

Medlem
    28 november, 2004 vid 23:25 som svar på: freestyle bräda

Jag har en Joker 113 l från 04. Jag tycker den har riktigt bra pop, är lätt och skön att segla på. Jag har även provat polarens stora f2 compstyle -04 och den var riktig skön den med. Det kändes som Compstylen var mer ”rund” och snurrvänligt och hade en annan känsla när man seglade den. Jag tror Compstylen har det där lilla extra på vissa moves, typ glida baklänges men Jokern är mera allsidig. Det där lät flummigt, jag vet och tänk på att jag inte heller är någon höjdare på freestyle. Jag är rent ut sagt riktigt dålig men ville bara tala om mina egna erfarenheter av två freestylebrädor från 2004. Vad du än väljer av dem jag skrivit så gör du ett bra val. Ta den du får billigast så blir valet ännu enklare.

• gurra1978

Medlem
    27 november, 2004 vid 09:19 som svar på: Bilder från skåne, stormen förra veckan

Fina bilder med det som slog mig först är att jag tycker det ser rätt ”platt” ut för att blåsa så mycket. Eller var det större där ute? Man blir lätt lurad av bilder ibland.

• gurra1978

Medlem
    27 november, 2004 vid 00:10 som svar på: Flytväst? Sele?

Jag körde länge med flytväst eftersom det kändes så naturlig att dra på den. Det är skönt när man skall vattenstarta, det värmer lite, det är bra vid tuffa förhållanden (kyla och distans) samt skönt vid feta krascher. Man vågar definitivt satsa på framåten lättare med hjälm och flytväst.

Nu på sistone har jag lagt ner användandet av flytväst eftersom jag anser det hindra min rörlighet i hopp, freestyle och vid vågridning. Men är man freerider ser jag inga nackdelar.

• gurra1978

Medlem
    25 november, 2004 vid 22:57 som svar på: Isbräda och skateboardstrucks??

Det funkar jättebra med ett spår igenom brädan men på undersidan är mitt spår försänkt så bulten går igenom ordentligt.

• gurra1978

Medlem
    22 november, 2004 vid 18:57 som svar på: Gör en logga, tjäna 1000 kr!

Länken funkar inte att klicka på eftersom de har satt en punkt på slutet.

Så här ska de se ut!

• gurra1978

Medlem
    22 november, 2004 vid 18:31 som svar på: Ny film – ISSEGLING från Ullnasjön

Du menar något sånt här grin.gif Jag hade fyra långfärdsgrillor som såg till att det gick rakt fram. Inga problem men det går inte att styra. Det är bara att lägga ner idén. Jag har provat allt det där wink.gif

• gurra1978

Medlem
    22 november, 2004 vid 17:48 som svar på: Ny film – ISSEGLING från Ullnasjön

En sån här menar du? wink.gif Det gör jag inte om igen, det funkar inte bra. Då tror jag hellre på en kite och snowboard om det är snö på isen.

• gurra1978

Medlem
    22 november, 2004 vid 16:52 som svar på: Issegling imorgon på Ullna sjön

Hej Koa.

Min bräda är inte till salu men tror att Boman från RBS har någon/några till försäljning. Jag har ingen byggbeskrivning eftersom jag köpte min, orkade inte hålla på att bygga. Ville ut på isen så fort som möjligt. Det är bara att skaffa en omgående så blir vintern lite drägligare smile.gif

• gurra1978

Medlem
    22 november, 2004 vid 08:58 som svar på: Issegling imorgon på Ullna sjön
  • gurra1978

Medlem
    21 november, 2004 vid 20:57 som svar på: Isbräda och skateboardstrucks??

Svar till:

säljer inte stadium lr liknande rikitgt skabbiga skit brädor för typ 200 spänn, bara att plocka truckarna på dem ju…

[/ QUOTE ]

Det var det jag gjorde frown.gif

• gurra1978

Medlem
    21 november, 2004 vid 18:56 som svar på: Isbräda och skateboardstrucks??

Nä, det var den där bulten i mitten som gick av. Det kanske var ett måndagsex i och för sig. Men jag kommer ihåg att jag flög rätt långt på isen när den främre trucken gick sönder grin.gif

• gurra1978

Medlem
    21 november, 2004 vid 18:54 som svar på: Issegling imorgon på Ullna sjön

Här får ni en bild till. Vad heter egentligen tricket då man gör som på bilden? Det är ju jävligt coolt då man gör det på vågor men inte lika imponerade på is kanske smirk.gif

• gurra1978

Medlem
    21 november, 2004 vid 18:43 som svar på: Isbräda och skateboardstrucks??

Köp inte bara de billigaste. De måste hålla också. Jag knäckte ett par billiga trucks ganska fort. Lämna igen den på garantin dock, nämnde aldrig att de suttit på en isbräda smirk.gif

• gurra1978

Medlem
    21 november, 2004 vid 12:53 som svar på: Issegling imorgon på Ullna sjön

Det kommer upp en film senare under dagen. Jag tror den är ganska sevärd eftersom vi demonstrerar vad man kan göra på en isbräda. Filip håller väl på att redigera nu.

• gurra1978

Medlem
    21 november, 2004 vid 12:52 som svar på: Issegling imorgon på Ullna sjön

Lite trick blev det.

Sida 106 av 154
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications