Forumsvar skapade

Sida 107 av 154
  • gurra1978

Medlem
    21 november, 2004 vid 12:51 som svar på: Issegling imorgon på Ullna sjön

Det var bra is och bra vind. Vi körde 4,7 på en is som var ca 4-5 cm tjock. Rätt snuskigt ibland då det knakade bra i isen och på ett ställe höll jag nästan på att gå igenom. Brädan körde fast och jag flög.

• gurra1978

Medlem
    20 november, 2004 vid 19:35 som svar på: Issegling imorgon på Ullna sjön

Det blir rapport i form av en film grin.gif För er som aldrig provat men gillar att vindsurfa kan jag verkligen rekommendera issegling. Det är 99 % ”surf-abstinens-stillande”. Kom förbi och prova på om ni har lust.

• gurra1978

Medlem
    18 november, 2004 vid 22:13 som svar på: Ny film *Sandviken sbg

Nu har jag också sett den. Vilken härlig rulle! Annorlunda intro men det hade stil. Sköna låtar och bra kvalitet på filmen. Fortsätt göra surffilmer för den där var riktigt bra. Den där S66 var en grym snubbe, han gav ju filmen ett stort lyft.

• gurra1978

Medlem
    18 november, 2004 vid 21:46 som svar på: Ny film *Sandviken sbg

Nä, nu verkar det funka igen. Fast något som inte verkar funka är att det inte går att radera sina inlägg. Har du märkt det konfmaster?

• gurra1978

Medlem
    18 november, 2004 vid 21:43 som svar på: Ny film *Sandviken sbg

Jag laddade ner den men så var det bara på 0 sekunder och nu kan jag inte ladda ner den igen. Skumt som fan, har aldrig upplevt något sånt tidigare. Jag ville ju så gärna se den crazy.gif

• gurra1978

Medlem
    18 november, 2004 vid 06:55 som svar på: 6″6:a säljes 900 kr

Och så här se boardbagen ut.

• gurra1978

Medlem
    18 november, 2004 vid 06:54 som svar på: 6″6:a säljes 900 kr

Så här ser den ut.

• gurra1978

Medlem
    17 november, 2004 vid 19:57 som svar på: Vad ska man köpa?

Detta objekt är ju klockrent för dig!

Sen gör du såhär. Antingen plckar du ut gallret helt eller så modifierar du det lite. Du kan tex kapa det nertill så brädorna får plats. Sen sätter du gångjärn på den överbiten (precis där nackstöden börjar) så du kan fälla den biten framåt och så har du en del av sängen klar. Du får därmed en perfekt familjebil för fém pers som är billig att äga (jag fattar inte varför alla svensson envisas med tokdyra V70?) samt surf/husbilskompatibel.

• gurra1978

Medlem
    17 november, 2004 vid 08:18 som svar på: Vad ska man köpa?

Har du aldrig funderat på att byta bräda? 268 är ju rätt långt. Dagens brädor är ju alltid under 250 typ. Annars köper du den långa modellen som är 275 inuti.

• gurra1978

Medlem
    15 november, 2004 vid 17:19 som svar på: Torö i morse.

Svar till:

Är det förresten en helikopter som vakar över dig på översta bilden?

[/ QUOTE ]

Jag har inte lagt märke till det förrens du påpekade det. Vi kan väl kalla det ett UFO.

Var det någon annan som körde på Torö efter att jag drog (09:30)? Vore skoj och veta om det blev bättre eller inte.

• gurra1978

Medlem
    14 november, 2004 vid 18:22 som svar på: Måndag surf Stockholm

Jag tänker köra Torö kl 07:00-10:00 grin.gif No more, no less för plugget kallar efter lunch mad.gif

• gurra1978

Medlem
    14 november, 2004 vid 15:35 som svar på: Fyfan vilken fantastisk dag!!
  • gurra1978

Medlem
    13 november, 2004 vid 21:25 som svar på: Prisa Gud! (Fredagen i Åsa)

Hur är Åsa jämfört med Torö? Det verkar ju vara ett bra ställe det där Åsa men av de bilder jag sett från stället tycker jag inte det sett så märvärdigt ut, men det låter ju fett.

Jag åkte förresten förbi Örebro idag. Där skulle jag inte vilja bo, mitt i landet och långt till kusten crazy.gif

• gurra1978

Medlem
    13 november, 2004 vid 20:34 som svar på: Vilket är bästa svenska speedplacet?

Sveriges bästa speedplace måste gå att finna vintertid. Det är ju ”bara” att göra en perfekt kanal på en stor sjö i ett vindpinat landskap, typ norrland. Bättre plattvatten går ju inte att få, dessutom blåser det bra på vintern här i Sverige. Det vore fan coolt om ett gäng svenskar tog världsrekordet i speed i en isränna. Fan vad snopna alla skulle bli grin.gif

• gurra1978

Medlem
    13 november, 2004 vid 07:08 som svar på: Förslag på de ultimata Vinterhandskarna!

Just det, dem nedre handskarna är det. GRYMMA!

Sida 107 av 154
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications