Forumsvar skapade

Sida 111 av 154
  • gurra1978

Medlem
    10 oktober, 2004 vid 18:36 som svar på: hur många liter för att dra rigg??

Jag drar rigg på min Freestyle Wave Goya 95 liter 60 cm bredd. Absolut inga problem på plattvatten men lite vingligt i vågor, men helt funkis. Jag väger 78 kg.

• gurra1978

Medlem
    10 oktober, 2004 vid 18:09 som svar på: FILMTAJM!!!!!!!!!

Jag tycker introt är precis som en intro ska var, dvs massa annat som bygger upp stämningen. På väg till surfet är klockrent val.

Filmen innehåller duktiga seglare som alltid gör en film sevärd. Jag gillar speciellt Olas ”delayed” FORWARD 1:21 in i filmen wink.gif

Angående musiken tycker jag den var helt ok och passade förhållandena i filmen. Däremot tycker jag den borde gjort i ett större format så man ser lite bättre. På junkshop har inte storleken (Mb blush.gif) någon betydelse.

Ge oss mer filmer i fortsättningen, bra jobbat!

• gurra1978

Medlem
    8 oktober, 2004 vid 20:55 som svar på: Bilder från Torö 13/9

Nu tycker jag vi ska hylla Torö lite mer eftersom dess vågor är så bra och brutala. Här kommer en bild på Calle Nyberg som jag tagit och redigerat lite. Det kommer lite fler bilder snart, vissa har ni sett men det tål att ses igen för denna tråd ska leva vidare.

• gurra1978

Medlem
    7 oktober, 2004 vid 19:22 som svar på: Bilder från Torö 13/9

Svar till:

Aj faan fel bild, men den var ju åxå rolig!

[/ QUOTE ]

Hahaha, vad fan har du för bilder på datorn. Du är inte lite sjuk du wink.gif Nu vill jag se film, FILM, FIIIIIILM!!!

• gurra1978

Medlem
    7 oktober, 2004 vid 18:02 som svar på: Bilder från Torö 13/9

Satan, den där första bilden var mäktig. Om du har en färdigklipp rulle kan jag lägga ut den på surfläget åt dig om du vill.

• gurra1978

Medlem
    6 oktober, 2004 vid 17:46 som svar på: säljes sidan

Jag anser att köp&sälj blivit betydlig bättre nu än innan. Tidigare skrev man ett inlägg som efter tio sekunder försvan långt ner i lista pga av massa skitsnack hit och dit om saker som redan borde stått från början, tex VAR FINNS PRYLARNA????

Sen det ny forumet kommit till har jag sålt två hängselar, ett segel, en bräda på 1 v typ. Saker som folk tidigare inte ringt på. Dessutom har jag köpt en huva och en bräda från andra som hade bra annonser med bilder. Jag förstår inte vad du anser vara dåligt med det nya. Nu för tiden ringer ju folk istället för skriver dumma inlägg. Dessutom verkar folk lägga ut mer bilder vilket är underbart.

Jag tycker det funkar kanon!

• gurra1978

Medlem
    30 september, 2004 vid 15:37 som svar på: 12v kupévärmare

Det finns en på Jula .

Beskrivning:
    Fläkt 12 V, 150 W. Med denna varmluftsfläkt får du direkt värme i bilen för upptining av vindrutor eller uppvärmning. 2 m kabel som kopplas direkt till bilens 12 V cigarettuttag. Perfekt i personbilar, lastbilar, båtar, vid camping mm. Fläkten monteras enkelt på intrumentbrädan med dubbelhäftande tape och det medföljande fästet. Automatisk värmekontroll.

Pris: 149 kr

OBS! 150 W är inte mycket. Ett stearinljus motsvarar ca 100 W, ungefär den värme vi människor utstålar.

• gurra1978

Medlem
    30 september, 2004 vid 15:27 som svar på: Någon som hänger på till Klitmöller?1-2 platser

Här kommer en bild på bilen som jag en gång ägt. Den optimala surfbussen helt enkelt.

• gurra1978

Medlem
    29 september, 2004 vid 10:51 som svar på: …More Stavanger windsurf (movies)

Surfsession2 rockade! MERA FILM…

• gurra1978

Medlem
    26 september, 2004 vid 16:50 som svar på: Någon som är sugen på Torö imorgon?

Vi är 4 pers som drar från stan 0600 imorgon. Vi har för avsikt att rocka hela dagen.

• gurra1978

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:01 som svar på: En Liten Kul Film

Underbar film. Usch vad surfnödig jag blev.

• gurra1978

Medlem
    21 september, 2004 vid 18:41 som svar på: Surfanpassa din personbil.

Svar till:

ja gillar din uppfinnigsrikedom

[/ QUOTE ]
    Tack, man har helt enkelt för mycket fritid och fanatasi.

Bordet är bara avlastning. Tänkte att det kunde vara skönt för passageraren att lägga bärbara datorn där och kolla på film när man bränner 50 mil til Varberg. Sen kan man ha lite ordning om man sitter och käkar och det spöregnar ute eller nåt. Inte testad det än men det är alltid kul att bygga nåt smirk.gif

• gurra1978

Medlem
    21 september, 2004 vid 15:45 som svar på: Hur bra är egentligen vindsurfingen på Gotland?

Jag visste att det var övergrymt på Gotland. Känns som hela stället är ett stor secret som bara väntar på att surfas.

Angående färjorna har de ju alla + bilen rabatt. Billigaste varianten 644 kr.

Kolla in deras pdf fil jag fick av Destination Gotland.

• gurra1978

Medlem
    20 september, 2004 vid 20:36 som svar på: Surfanpassa din personbil.

Antag att en multivan kostar 300 000 kr. Då får jag 50 st mazda bilar istället. Detta alternativ är för oss med liten budget. De stora pengarna lägger vi på resor, bensin och surfprylar istället, precis som man bör göra wink.gif

• gurra1978

Medlem
    20 september, 2004 vid 19:15 som svar på: Tröttsamt…

Bind fast mastförlängarens nedhalstamp i ett träd och dra som fan i masten. Det har funkat för mig några gånger.

Sida 111 av 154
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications