Forumsvar skapade

Sida 112 av 154
  • gurra1978

Medlem
    20 september, 2004 vid 17:40 som svar på: bygga en kitewing!?

Lite bilder är kanske inte helt fel. Det är riktigt kul att issegla.

• gurra1978

Medlem
    20 september, 2004 vid 13:56 som svar på: Ny Film Väddö 2004-09-08 (>20m/s)

Nu har man kollat på rullen några gånger till laugh.gif och det är ju så sjukt bra. Du måste göra lite fler filmer. Vill ha mer nu!

• gurra1978

Medlem
    20 september, 2004 vid 10:22 som svar på: Ny Film Väddö 2004-09-08 (>20m/s)

Nu finns den för nedladdning under filmer. Hoppas det går bättre därifrån.

Passa även på att kolla på den nyaste/förbättrade filmen från Torö.

• gurra1978

Medlem
    20 september, 2004 vid 02:14 som svar på: Ny Film Väddö 2004-09-08 (>20m/s)

Håller med föregående talare. Coolt intro som fan. Satan vad grymt det var den där dagen. Synd att du inte fick med lite film när du hade kameran på hjälmen. Bra film och vilken underbar kvalitet dessutom laugh.gif

• gurra1978

Medlem
    19 september, 2004 vid 20:33 som svar på: Vrickad fot, påskynda läkning?
  • gurra1978

Medlem
    19 september, 2004 vid 18:45 som svar på: Vrickad fot, påskynda läkning?

Jag sitter i exakt samma sits och vet hur värdelöst det är. Jag antar att man måste vila tills svullnaden lagt sig och sen påbörja ”rehabiliteringen” med små promenader eller nåt.

Jag är lite fundersam över det här med stukningen av foten. Jag tror att min var ganska grov, min fot var nämligen kraftigt svullen (är fortfarande svullen efter 1 v) samt helt blå. Har du också sån skada?

• gurra1978

Medlem
    19 september, 2004 vid 17:48 som svar på: Plattvatten runt gbg….

Svar till:

secrets suger pung o e till för smygbögar fäään va jag stör mej på dessa ”secretspots”, i GBG!!!!!!!!!!!

[/ QUOTE ]

Haha, fan vad klockrent. Jag hatar också secret spots. Man ska dela med sig av bra ställen.

• gurra1978

Medlem
    18 september, 2004 vid 19:27 som svar på: Bilder Askim, Fredag 17/9

Haha, snubben borde nog ta och höja bommen lite. Ett litet tips. Fast det var snygg bild.

252519-PICT1698.jpg

• gurra1978

Medlem
    18 september, 2004 vid 17:32 som svar på: VAd har vi kört sönder senaste veckan?

Foten är helt paj (missat massa bra dagar crazy.gif), fenan är typ 3 cm kortare efter Torös stenstrand.

• gurra1978

Medlem
    17 september, 2004 vid 15:40 som svar på: Husvagn bortskänkes!

Nu har husvagnen hittat en annan ägare. Den ska tydligen vara med i en reklamfilm som kommer gå på bio, lite coolt faktiskt.

• gurra1978

Medlem
    15 september, 2004 vid 21:41 som svar på: Ny film från Torö – mycket sevärd!

Svar till:

Nu har jag laddat den stora rullen… Men jag måste säga att kvaliteten suger b-lle … Är det fel på min iTunes prog????

[/ QUOTE ]

Jag måste hålla med om att kvaliten är råkass för att vara så stor. Du får ursäkta filip och mig men vi är nybörjare på detta område. Det kommer ske en dramatisk förbättring inom kort då vi jobbar hårt på videoredigeringsfronten och hemsideprogrammering. Å andra sidan så producerar vi filmer enligt 3 dagars regeln, dvs 3 dagar efter surfet ska den färdig rullen ligga ute. Det tycker jag är strong gjort av oss. Vi väntar forfarande på dina filmer som du sitter och trycker på men där händer det inte mycket wink.gif

Var glad att vi överhuvudtaget gör lite film smirk.gif

• gurra1978

Medlem
    15 september, 2004 vid 16:45 som svar på: Bilder från Vilshärad 15/9

Bra bilder!

• gurra1978

Medlem
    15 september, 2004 vid 15:09 som svar på: Ny film från Torö – mycket sevärd!

Tacka inte mig, tacka filip. Han redigerar alltid alla filmer. Jag hjälper dock till att filma ibland.

Det är inga problem med övernattning. Vi sover i vanliga personbilar utan någon värme. Sover man två i bilen så blir det varmt värre. Har man dessutom en liten tax i bilen blir det nästan för varmt laugh.gif

• gurra1978

Medlem
    14 september, 2004 vid 19:05 som svar på: VARNING! Stora bilder från dagen på TORÖ.

Nu funkar junkshop servern igen. Vet inte vad det var egentligen.

Jag har bra nyheter. Såg precis filmen från Torö denna dag. Den är GRYM! Snart kommer den upp på hemsidan. Den bör man inte missa wink.gif

• gurra1978

Medlem
    14 september, 2004 vid 04:34 som svar på: VARNING! Stora bilder från dagen på TORÖ.

Svar till:

Min fot är också riktigt stor och jag kan inte gå. Låter som vi har samma skada? Fastnade du också i stroppen, när grejerna for iväg?

[/ QUOTE ]

Japp, satt fast ordentligt i stoppen när spolningen kom. Nu kan jag inte gå utan min krycka, och då är det knappt crazy.gif

Sida 112 av 154
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications