gurra1978
Forumsvar skapade
-
Nu har man kollat på rullen några gånger till
och det är ju så sjukt bra. Du måste göra lite fler filmer. Vill ha mer nu! -
Nu finns den för nedladdning under filmer. Hoppas det går bättre därifrån.
Passa även på att kolla på den nyaste/förbättrade filmen från Torö.
-
Håller med föregående talare. Coolt intro som fan. Satan vad grymt det var den där dagen. Synd att du inte fick med lite film när du hade kameran på hjälmen. Bra film och vilken underbar kvalitet dessutom

-
Jag sitter i exakt samma sits och vet hur värdelöst det är. Jag antar att man måste vila tills svullnaden lagt sig och sen påbörja ”rehabiliteringen” med små promenader eller nåt.
Jag är lite fundersam över det här med stukningen av foten. Jag tror att min var ganska grov, min fot var nämligen kraftigt svullen (är fortfarande svullen efter 1 v) samt helt blå. Har du också sån skada?
-
Svar till:
secrets suger pung o e till för smygbögar fäään va jag stör mej på dessa ”secretspots”, i GBG!!!!!!!!!!!
[/ QUOTE ]
Haha, fan vad klockrent. Jag hatar också secret spots. Man ska dela med sig av bra ställen.
-
Haha, snubben borde nog ta och höja bommen lite. Ett litet tips. Fast det var snygg bild.

-
Foten är helt paj (missat massa bra dagar
), fenan är typ 3 cm kortare efter Torös stenstrand. -
Nu har husvagnen hittat en annan ägare. Den ska tydligen vara med i en reklamfilm som kommer gå på bio, lite coolt faktiskt.
-
Svar till:
Nu har jag laddat den stora rullen… Men jag måste säga att kvaliteten suger b-lle … Är det fel på min iTunes prog????
[/ QUOTE ]
Jag måste hålla med om att kvaliten är råkass för att vara så stor. Du får ursäkta filip och mig men vi är nybörjare på detta område. Det kommer ske en dramatisk förbättring inom kort då vi jobbar hårt på videoredigeringsfronten och hemsideprogrammering. Å andra sidan så producerar vi filmer enligt 3 dagars regeln, dvs 3 dagar efter surfet ska den färdig rullen ligga ute. Det tycker jag är strong gjort av oss. Vi väntar forfarande på dina filmer som du sitter och trycker på men där händer det inte mycket

Var glad att vi överhuvudtaget gör lite film

-
Tacka inte mig, tacka filip. Han redigerar alltid alla filmer. Jag hjälper dock till att filma ibland.
Det är inga problem med övernattning. Vi sover i vanliga personbilar utan någon värme. Sover man två i bilen så blir det varmt värre. Har man dessutom en liten tax i bilen blir det nästan för varmt

-
gurra1978
Medlem14 september, 2004 vid 19:05 som svar på: VARNING! Stora bilder från dagen på TORÖ.Nu funkar junkshop servern igen. Vet inte vad det var egentligen.
Jag har bra nyheter. Såg precis filmen från Torö denna dag. Den är GRYM! Snart kommer den upp på hemsidan. Den bör man inte missa

-
gurra1978
Medlem14 september, 2004 vid 04:34 som svar på: VARNING! Stora bilder från dagen på TORÖ.
Svar till:
Min fot är också riktigt stor och jag kan inte gå. Låter som vi har samma skada? Fastnade du också i stroppen, när grejerna for iväg?
[/ QUOTE ]
Japp, satt fast ordentligt i stoppen när spolningen kom. Nu kan jag inte gå utan min krycka, och då är det knappt