gurra1978
Forumsvar skapade
-
Kolla nya Combat! Ruskigt snygg.
-
Vilken bra dag! Vinden kom (körde 5,3 ett tag och FW 95 som jag även köpte
), massa folk kom, brädorna från Skidsport Bromma var grymt fina och kul att prova.Mer ”try before you buy” åt alla vindsurfare.
-
Hoho, låter fint. Jag är sugen som f*n på att testa FW 95:an. Meddela om det sker någon förändring i planerna.
-
d e seket bra då d e 1 ö men ja vet int sekert ja

-
Vilken tid blir det? Det ser ju ut som det ska komma lite vind iallafall. Tar ni med några schyssta freestylebrädor?
-
Skön film, dyningarna såg feta ut när du satt och åt. Liten fråga bara, kommentatorn säger: ” i medvind är brädans toppfart ofattbara 30-35 knop”. Stämmer detta?
Hur fort seglar världseliten i formula egentligen? Finns det något dokumenterat rekord? Vad är det för fenlängd och segel som gäller för maxfart på en formula?
-
Nu ligger filmen på ftp:n men jag får den bara att funka i 15 s typ sen slutar den. Är det fel på filen ni la upp?
-
Vinden var jämn och fin då solen var framme sen blev det lite byigare, men jag tycker det var bra mycket bättre an vad jag förväntat mig.
-
Jag hittade lite intressant läsning för en sådan som dig
Nu när jag läser det så är det ju faktiskt det jag precis gör och jag planar bra tidigt med en (enligt Boards) svårplanad Hypersonic och 7,6.Alla borde ha surfhund

[img]http://www.junkshop.nu/gurra1978/Steffos/Bilder/DSC00022.JPG[/img] -
Looking good. Bra fart in i gippen med fint ”slalomsprut”
Precis som det ska vara. Kolla bakgrunden, fina gäss på en sådan prognos. Foreca hade mest rätt, ganska klockren prognos (6-10). SMHI var blygsamma som vanlig.Hur blev filmen Jeppe?
-
Svar till:
tyvärr e det svårt att filma, arrangera, och tävla samtidigt…
[/ QUOTE ]
I sådana fall var det stark jobbat att göra en film ändå. Angående herrarna som var ”kass”, det hade säkerligen varit lite högre klass om du var framför kameran än bakom, eller…?
-
Svar till:
Nån som har kollat på filmen? va sägs?
[/ QUOTE ]
När man får be om folks kommentarer är det ofta ett dåligt tecken

Hur som helst, här kommer min personliga åsikt om filmen som alla ville se, alla fick vänta på, haussades till skyarna och fick reklam på steffos framsida. Introt var coolt och gav en bra stämning. Visade hur folk åkte dit och var laddade inför tävlingen typ. Bra musik där också. Jag hade fått intrycket att förhållanden var bra under tävlingen. Ni verkade haft vind men vågorna var ju löjligt små.
Jag tycker att herrarna var ganska kassa (inte alls vad jag hade förväntat mig att se). Det är ju bra mycket bättre än mig men jag förväntar mig mer av de som tävlar. En snygg framåt och en snygg vulcano var det som bjöds på, inte mycket att hurra för i tävlingssammanhang. Sen var det lite töntig vågridning.
Faktum är att jag tyckte The Ladies uppvisade högre klass
Det var imponerade. Den långa låten var inte alls bra för surffilm och alldeles för lång.Hur som helst var det kul att se lite film eftersom all vindsurfingfilm är rolig att kolla på.
-
Jag körde Skälåker idag. Satan vilken bra ställe på N-O. Långgrundt och fint samt bra med vind var det när vi kom. Sol + bra grundvind gav ca 10 m/s men sen la de sig lite. Detta ställe måste ni testa om ni inte varit här eftersom sandstränder är en bristvara i Stockholm.
Här en bild på en 95 kg seglare ute med Hypersonic och race 6,4 segel. Han körde senare 8,8 och jag körde HS 7,6 som vanligt
Tjejen hade planing med 4,7.[img]http://www.junkshop.nu/gurra1978/Steffos/Bilder/DSC00010.JPG[/img]
-
System error
There seems to be a problem with the video stream. Please try again.Får ni också detta felmeddelande nu?
-
Fuck, vad ska man ha för inställningar typ? Kan man spela upp den i Windows Media Player eller ska man låter deras ”player” spela upp? Kan tilläggas att det funkat tidigare för mig så jag fattar inte vad som är fel.