gurra1978
Forumsvar skapade
-
Hur är det annars att bo i Halmstad? Man är bra sugen på att dra från Stockholm när studierna är klara. Ett år kvar bara…
-
Jag lägger hellre pengar på soppa för att få bra gratis segling än att betala för att segla. Sluta hacka på mig och mina åsikter och stick ut och segla istället

-
Jag är inte snål, jag är student. Det borde finnas studentrabatter
Jag står fast vid min åsikt.Hörru Boman, ska vi gasa iväg imorgon bitti till Göteborg och köra lite? Vinden här hemma sviker ju hårt.
-
Kul att se att ni endast tar 20 kr i startavgift och man ändå har chansen att vinna ett så fint pris.
Jag ska passa på att framföra lite kritik mot mellansvenska cupen här hos oss. Jag tycker att 175 kr är att ta i lite väl mycket. Det kostar i och för sig endast 125 kr att föranmäla sig men själva idén med föranmälan till en tävling som är väderberoende är inge vidare. Jag tycker tävlingarna ska hållas utan några priser i potten. Tycker synd om alla som pröjsade 125 kr för att åka typ 10 mil enkel resa för att grilla korv.
-
Hej Waterboy. Jag har aldrig seglat där ute hos dig men det verkar ju ganska kasst på SV. Vinden får väl inge fart på SV? Är inte det den absolut sämsta vindriktningen egentligen? Björkvik måste väl bara bra mycket bättre.
-
Portable gasolkök 399 kr
-
Jag tycker iallafall det var grymt snyggt. Man får ju värsta sköna känslan när man sitter där och bläddrar. Man borde kanske kunna zooma in eller förstora på något sätt eftersom det är svårt att tyda texten på tröjorna.
-
Haha, du sitter verkligen i skiten med barn och ny Volvo V70
Vindsurfingen får lida om man blir en Svensson, men det är väl bara en tidsfråga innan jag också hamnar där.Jag har inte utvecklats ett jota sen i höstas. Jag sätter aldrig någonting, det enda jag är bra på är att paja saker och laga dem.
-
Kolla vilken fin fena det blev. Endast 599 kr på Skidsport Bromma. Fin fint. Nu återstår några frågor. Min tidigare fena hade alldeles för trångt hål så jag borrade upp det och försänkte för skruven. Ska man göra det på den nya också eller finns det special skruv & bricka till US-boxen. Jag har aldrig haft problem med tidigare fenan men det känns så pissigt att behöva arbeta på en nya fin fena för att få den på plats.
[img]http://www.junkshop.nu/gurra1978/01%20ANNAT/Steffo/2/DSC00001.JPG[/img]
[img]http://www.junkshop.nu/gurra1978/01%20ANNAT/Steffo/2/DSC00003.JPG[/img]
[img]http://www.junkshop.nu/gurra1978/01%20ANNAT/Steffo/2/DSC00004.JPG[/img] -
Tack för alla svar. Jag ska snarast iväg och köpa fena. Nu vet jag ungefär vad det blir. Dr Masse kan man alltid lita på.
-
Vi drog typ kl 18:00 och då blåste det typ 12 m/s stadig vind. Vi mötte två vindsurfare på vägen hem, de fick nog bra surf de också.
-
Haha, min stress lagning var kass i hård vind. Det ökande på slutet och låg nog på 13-15 som mest. Äntligen fick man smaka på bra drag efter alla ”stort-segel-tråk-segeling-ala-insjö-style”.
Johan rippade hårt med sin Bic. För hårt
-
????
Du menar kanske 9,65 och att den inte varit över 10. Eller? -
Bräda: AHD Powerwave 257, 86 liter.
Jag: 80 kg
Segel: 4,2 4,7 5,3
Vill helst bara ha en fena. Vågridning är inte så aktuellt här i stockholms län. Jag har mest vågisen till att hoppa med. -
Jag har samma problem och vill också ha hjälp. Jag har hört talas om klarlack. Vad är det? Min skada är extremt liten och jag vill inte blaffa på gelcoat på min nya bräda. Vill ha något genomskinligt.