gurra1978
Forumsvar skapade
-
Sluta klaga, du får ju segla iallafall
-
Näsbypark är väldigt bra på just Nordost men imorgon ska väl alla upp till Kapellskär, eller?
-
Va fan, jag trodde alla på västkusten var grymma seglare! Gipparna ser lite stela ut
Skämt åsido såg det riktigt fint ut, bättre än hemma hos mig iallafall.
Mer bilder och filmer vill jag ha. -
Jag klockade 3,4 knop i medelfart idag. Jippi!
-
Du gör skäl för namnet JoJosurf. Du är ju överallt hela tiden. Jobbar du aldrig? Eller har du så bra som mig, oseriös student?
-
Kapellskär i eftermiddag tror jag på.
-
Jag körde Breviksbadet vid Åkersberga idag. Körde 9,5 och stor bräda. Kryssade upp långt upp mot oxdjupet. Det var helt sjukt vad det blåste. En jämn vind på typ 10 m/s gav bra drag på brädan. Det var bara en grund vind på typ 5-6 m/s men det tycktes bli en grym tunneleffekt. Ett nytt Fituna kanske. Hur som helst en kanondag. Imorgon gäller det dock.
-
Har vi tur så kanske, med betoning på kanske, så får vi i stockholm vind på fredag enligt prognoserna.
Hoppas, hoppas, hoppas!
-
Jag har kartprogrammet Kartex med massor av kartor. Vad jag undrar över är hur själva överföringen ska ske?
Vilken serial data format ska man välja?
Kommer data & GPS automatiskt hitta varandra eller måste man installerat något program innan, typ installations-CD? -
Svar till:
Hehe, jag bara väntade på att den skulle komma ……
trodde visserligen inte den skulle komma från dig gurra men men…..[/ QUOTE ]
Svar till:
Som jag sagt tidigare var tanken att dela ut iden här på konfen men istället tack vare dig gurra framstår man ju som en svin päls…..tackar.
[/ QUOTE ]
Jag vill absolut inte framställa dig som ett svin, snarare ett geni. Jag gillar din inlägg eftersom de ofta har nytänkade i dem. Typ dina kamera och nu det här som för övrigt är genialiskt. Jag visste också att folk direkt skulle börja haka på mig för att jag skrev vad jag tyckte om priset. Jag har väl också rätt till en åsikt? Jag gav dig både ris och ros. Inte är det speciellt mycket pengar att bråka (när man tar hänsyn till att du sitter och filar på brickorna) men det vore bättre om du lät ett företag tillverka dem åt dig. Ge dem en ritning och masstilverka. Ta patent och sälj internationellt. Då kan du komma ner i pris.
PS: Porto 10 kr. Ett frimärke kostar väl bara 5 kr
-
Oerhört smart men 60 kr för en bricka var det fan inte värt. Hutlöst dyrt! Till och med dyrare än Skidsport Bromma
-
Svar till:
har nog aldrig sett så många surfers på samma gång här uppe i stockholma,
[/ QUOTE ]
Prova att åka till de spots som är bra när det blåser så får du se några stycken

[img]http://www.junkshop.nu/gurra1978/01%20ANNAT/Steffo/DSC00049.JPG[/img] -
Kustobservationer från 2004-04-18 kl: 08:56:52
Söderarm: SO 8 m/s. 5.1 grader. uppehåll.Jag åker upp iallafall, jag förstår om ni bangar men så har vindsurfingen alltid varit. Det finns inga säkra kort