gurra1978
Forumsvar skapade
-
Snacka om bomkörning. Var ut och guppade lite sen satt man i bilen i 3 h och läste typ. ARGH!!!! [img]http://www.junkshop.nu/gurra1978/2/DSC00075.JPG[/img]
-
Jag kommer upp till 1400. Det kommer bli kanondrag där uppe imorgon. Vi syns.
-
Vi kom för sent men fint ställe var det iallafall. Snart uppdateras Surfläget med en grym vägbeskrivning och fina bilder till Fituna. [img]http://www.junkshop.nu/gurra1978/1/DSC00073.JPG[/img]
-
Det ligger is vid Näsaängsbadet tyvärr. Testa Breviksbadet vid Åkersberga. Där är det isfritt.
-
Jag drar också dit på eftermiddagen. Hoppas det blir bra drag. Jag har aldrig varit där tidigare så det ska bli skoj och se hur det ser ut.
-
Jag tolkar det som att det är en slalomtävling och inte en formulatävling men jag kanske har missuppfattat det. För mig är slalom smala speedbrädor men små segel i hård vind med snabba gippar och mycket action. För dig betyder det kanske något annat.
Om alla skulle börja ställa upp med sina formulaprylar så känns det inte riktigt som äkta slalom, inte för mig iallafall. Dessutom är det ju inget kul om du skulle vara med, du skulle ju bara krossa oss andra och det vill vi ju inte

Angående begränsningar. Formula har ju det så varför kan inte slalom ha det?
-
För att det är slalom och inte formula kanske!!!!!!
-
gurra1978
Medlem29 mars, 2004 vid 20:59 som svar på: Rapportera in nya spots (endast Stockholms län)Kul att ni tycker om hemsidan den kommer att bli mycket bättre med tiden. Snart slipper ni all reklam också.
Använd er av formuläret som finns att ladda ner från hemsidan om ni vill rapportera in nya spots.
Det har kommit in 8 nya tack vare vissa flitiga personer.
Fem ligger ute på hemsidan. Sitter och jobbar med uppdateringen nu. Det tar lite tid när folk har bilder och allt men det är kul, mycket kul. Skicka mer. Fituna + Rangsta har jag. Skulle vara kul med lite fler bilder därifrån. Gärna på riggytor, seglingsområdet m.m.PS: Ni har väl inte missat nya vinterseglingsfilmen 6:41 min från Kapellskär.
-
aha, nu kom jag på det. Jag glömde skriva stm före meddelandet. Ska man felsöka bör man granska sig själv innan man kollar tekniken
Ditt Surfnet är nog felfritt trots allt. -
Jag skickade in ett meddelande igår och ett idag för sträckan Örskär till landsort men de verkar inte kommit fram. Jag rapporterar varje gång men det verkar inte alls funka.