Forumsvar skapade

Sida 128 av 154
  • gurra1978

Medlem
    23 mars, 2004 vid 21:35 som svar på: Slalom i Eurocupen och PWA – vad tycker ni?

Egentligen förstår inte jag denna diskussion. Det är väl jätte bra att folk tävlar i formula och att det finns några tävlingar per år. Sen att det skulle vara ett par slalomtävlingar per år under samma tillfälle är väl inte helt fel det heller. Publiken får mer att titta på (tävlingarna behöver inte gå exakt samtidigt) och de som gillar slalom kan tävla. Det låter i vissa tidigare inlägg som att de som kör formula även måste delta i slalom och då blir det jätte dyrt. Vad är det för resonemang? Kör man fomula får man väl hålla sig till det, man behöver väl inte tävla i alla grenar.

Mellansvenska cupen kördes ju med en freerideklass förra året och det gick väl bra. Varför kan man inte köra slalom samtidigt? Dessutom är väl kanske detta en inkörs port till de som inte riktigt vågar slå på stor med inköp runt 20000 kr för formula utan vill prova på lite med vanliga svensson prylar först. Jag kommer nog ihåg hur formulakillarna gratulerade freeridevinnare av MSC 2003 som vann ett 11:0 segel och ni skämtade om att nästa år kunde han också köra formula. Vem vet, han kanske blir formulafreak så blir ni ännu fler. Vad är felet med det?

• gurra1978

Medlem
    22 mars, 2004 vid 21:50 som svar på: Slalom i Eurocupen och PWA – vad tycker ni?

Denna länk ger väl svaret:

http://www.formulawindsurfing.org/filez/news/031026/1_4ifca.mpg

Dag 1 då slalomkillarna seglar är betydligt mycket roligare att titta på än dag 2 då fomula killarna kör. Kolla speciellt på gippen 23 s in i filmen grin.gif Inte dålig.

• gurra1978

Medlem
    20 mars, 2004 vid 11:20 som svar på: Bilder från Halmstad, DOGGE 20_3_04

Sköna bilder, jag blir lite avundsjuk. Vad det kallt?

• gurra1978

Medlem
    17 mars, 2004 vid 11:38 som svar på: windsurf stockholm?

Nu har våren äntligen kommit till Stockholm också så det är bara hoppa i våtdräkten och dra ut.

• gurra1978

Medlem
    16 mars, 2004 vid 16:39 som svar på: Bygg en vattentät kamera för en tusenlapp

Ser ju bra ut. Tänk vilka grymma bilder du skulle kunna ta under lite tuffare förhållanden. Jag hoppas du tar fler bilder och lägger ut på nätet. Bra jobbat!

• gurra1978

Medlem
    11 mars, 2004 vid 21:21 som svar på: fart fråga.

Det är gratis men han (Jan) är ju för seg att uppdatera och ändra sin hemsida.

• gurra1978

Medlem
    11 mars, 2004 vid 21:14 som svar på: Ny hemsida – Surfläget

Jag är inte lika bra seglare som dig så du får pryda min framsida. Hoppas det var ok.

• gurra1978

Medlem
    11 mars, 2004 vid 18:59 som svar på: Ny hemsida – Surfläget

Det kan jag väl gå med, förutsatt att du byter ip 10000 ggr och klickar på all min reklam laugh.gif

Faktum är att jag hittills tjänat 35 kr. För er som inte känner till företaget Tradedoubler kan det ju vara läge att kolla in dem. Man kan ju tjäna stålar på att inte göra någonting. Det blir ju inte mycket men ändå.

• gurra1978

Medlem
    11 mars, 2004 vid 17:44 som svar på: Kapellskär Lördag

Aha, du vet inte var Kapellskär ligger. Vill du se bilder från stället, eller varför inte en 360 filmning och sist men inte minst en perfekt vägbeskrivning med bilder.

Besök Surfläget , gå in på spots och sen Kapellskär.

• gurra1978

Medlem
    11 mars, 2004 vid 17:21 som svar på: Kapellskär Lördag

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
    Ska bara skriva tenta på morgonen först, sen kommer jag.

Har du lagt upp filmen wink.gif

• gurra1978

Medlem
    11 mars, 2004 vid 16:45 som svar på: Byte halvgammalt 7.5 -> nytt 8 eller bättre mast?

Sälj seglet till mig och köp lite större grejor.

• gurra1978

Medlem
    11 mars, 2004 vid 16:44 som svar på: Ny hemsida – Surfläget

Jag kommer kompletera med fler spots under denna säsong. Eftersom jag bor norr om Stockholm bli det ju oftast så att man seglar just norr om Stockholm.

Anledningen till att det blir många pop-ups är att de annars inte skulle få plats i mainFrame rutan. Det ska ju tilläggas att jag aldrig tidigare gjort en hemsida förut. Det finns små fel här och där men jag har inte tillräckligt med kunskap att fixa dem.

Jag har hittills tjänat 5 kr. Jag kommer en halvmil med bilen för att hitta ny spots wink.gif

• gurra1978

Medlem
    9 mars, 2004 vid 20:33 som svar på: Isläget i sthlm?

Det har varit isfritt länge nu. Segla vid Kapellskär eller Väddö. Vid Torö är det säkerligen isfritt också. Ska ju blåsa på söndag enligt winguru, SO 10 m/s. Annars är det väl bara att köra där all färjetrafik går wink.gif

• gurra1978

Medlem
    7 mars, 2004 vid 18:26 som svar på: Kopa brada i Tarifa

Finns det fler bilder på inredningen? Det verkar seriöst byggt. Alltid kul att kolla på folks surfbussar.

• gurra1978

Medlem
    5 mars, 2004 vid 14:19 som svar på: Bygg en vattentät kamera för en tusenlapp

Smart bygge. Jag är mycker imponerad. Har haft planer på att göra något liknande men inte kommit så långt än till idéstadiet. Här fick man ju byggbeskrivningen direkt, tackar.

Sida 128 av 154
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications