gurra1978
Forumsvar skapade
-
Så här ser orginalen ut.
-
En fet aerial på Torö. Denna är man ju lite stolt över, de tidigare var ju bara uppvärmning. Klicka på bifogad för att se helheten.
-
Grattis till nytillskottet, nu blir det ännu mindre surf

Var på Jula och bytte handskarna idag. Inget snack, fick ny direkt, dessutom lämnade jag in dem dyngsura (hehe). Angående handskarna insida så var det inga som helst problem med dåligt grepp.Du lär inte se några snygga gippar på filmen tror jag, endast en sliten, nedkyld allmänt seg vintersurfare.
-
Det gäller att kunna pumpa igång grejerna rejält.
-
Ok, den där var bättre än min. Ser riktigt verklig ut.
-
NICE!!! Ser fram emot filmen.
-
Den där Da Kine handsken verkar inte helt fel. Var får man tag på den?
-
HAHA, idag missade du verkligen något Boman. Fy fan vilken skön dag. Inte ett moln på himlen, skön sydvästlig vind på 10-13 m/s, grymma vågor ute på fjärden. Jag testade en bakåtloop faktiskt och satte den som vanligt(med ett ryggplask
)! Hur som helst det var stort där ute, inte vad jag är van vid. Tyvärr glömde jag kameran men det finns något mycket bättre. 20 min film + bilder!!!! Peter hade med sig DVkamera 
Angående de nya handskarna från JULA jag skulle utvärdera.
Jag körde 1 h med dem och sen körde Robert lite freestyle med dem eftersom han frös med sina andra handsk kombination.De här tyckte jag:
1. Mycket varma och sköna, blev lite frusen om fingertopparna efter ett tag. Värmde mig lite på land sen var de bara att köra igen.
2. Jättebra grepp mot bommen och absolut ingen tendens till kramp i varken händer eller underarmar, konstig men sant.
3. Absolut den bästa handske jag kört med. Klart prisvärd (129kr).
4. Nackdelen var att de gick sönder i sömmen efter Robbans freestyle session
. Jag ska byta dem imorgon. Tror bara att de var ett måndagsex.Roberts utlåtande var positiv. Han tänkte köpa ett par sa han. Han fick inte heller kramp och tyckte de var varma.
PS! Till er som fortfarande sitter hemma och surfar på steffos hela dagar och väntar på våren. SKIT i det nu, den är redan här. Bojkotta alla sportlovsaktiviteter och börja surfa istället!
-
Kitare
-
Förra årets prylar.
-
Brädor/segel/motorcyklar i surfbuss = förra påsken = rolig som f*n
-
Jag kör 5/3 + det understället på bild. Det gör stor skillnad. Inga problem att köra på vintern. Klart köpvärd!
-
Jag har inte fått någon ny hyper, har faktiskt inte hört något ifrån dem. Måste nog kontakta dem snart om det ska bli någon bräda till våren.
Jag lämnar rapport på handskarna. Kände redan i butiken att de verkade lovande.
-
Jag bangar inte om det blir den utlovade prognosen. Är det helt isfritt vid Kapellskär?
Köpte nya handskar idag som man måste prova. Jakt & fiske gloves i neopren på JULA för 129 kr. Måste utvärderas.
-
Ett segel + ett stycke isbräda.