gurra1978
Forumsvar skapade
-
Underbar segling idag vid Kapellskär. Varmt i luften och förvånande ”varmt” i vattnet.
-
Det låter kul. Jag har en tenta imorgon men den kommer ändå gå åt helvete så ditt förslag låter mycket mer lockande. Det finns omtentor men inte 9-12 m/s i 7 grader värme den 19 dec. När ska du dit?
-
Vad är det för torrhandskar? Finns det någon bild på dessa? Funkar dem bra, dvs ingen kramp i underarmarna? Kostar?
-
Här kommer svar, kanske lite sent men ändå något. Jag befinner mig på Teneriffa just nu och det har blåst dåligt sön,mån och idag tisdag. Igår hade väl funkat men det finns ju knappt några vindsurfinguthyrare här. Jag rekommenderar att du åker till Fuerte Ventura till våren istället.
-
Inte nog med att det var varm i luften, vilket härligt väder det var
-
Jag och semivaken kommer upp runt 11:00. Jag har inte surfat sen 1 nov så det ska bli riktigt kul.
-
Självklart ska vi segla på söndag.
-
Jag tycker också denna tråd var intressant. Det är kul att se att det verkligen går att få många dagar på vattnet även i Sverige. Vad jag däremot inte fattar är hur Voodoo kan segla över 100 dagar i Sverige med 6,2 som största segel?????? Hur är det möjligt? Om det är sant är det ju skrämmande bra. Vad har du kör merparten av dina dagar, på västkusten eller? Du kan ju inte väga så mycket heller om det ska funka med sådana pluttesegel.
-
Det vore intressant att se hur många av dagarna som är i Sverige. Det får man inte reda på i din undersökning.
-
Jag lever på statens bidrag på 2400 kr/månad till oss studenter. Sen jobbar jag ihop resten 1 månad över jul och 2 månader på sommaren. Det fungerar riktigt bra om man har låga utgifter.Man får ganska många seglingsdagar som student.
-
Hjälp, jag kantrar trots att jag står på en pråm.
-
Jag har alltid 217.. någonting INTE 194 som det ovan. Förövrigt tyckte jag det var lågt skämt som inte ens var roligt.
-
Sluta beskyll mig din idiot. Kolla ip-nummret. Det är inte mitt inlägg. Jämför detta mot mitt nu får du se.
-
Här kommer en riktigt bra:
Hon: – Min man vill inte ha sex.
Väninnan: – Vad gör du då?
Hon: – Jag använder en gurka istället…och nästa dag får han den på sin macka…lite fitta ska han ju ha!