Forumsvar skapade

Sida 134 av 154
  • gurra1978

Medlem
    19 december, 2003 vid 14:41 som svar på: Segling fredag

Vi var 4 st ute.

• gurra1978

Medlem
    19 december, 2003 vid 14:40 som svar på: Segling fredag

Underbar segling idag vid Kapellskär. Varmt i luften och förvånande ”varmt” i vattnet.

• gurra1978

Medlem
    18 december, 2003 vid 13:14 som svar på: Segling fredag

Det låter kul. Jag har en tenta imorgon men den kommer ändå gå åt helvete så ditt förslag låter mycket mer lockande. Det finns omtentor men inte 9-12 m/s i 7 grader värme den 19 dec. När ska du dit?

• gurra1978

Medlem
    17 december, 2003 vid 21:28 som svar på: Kanske kan bli en APEL imorgon?

Vad är det för torrhandskar? Finns det någon bild på dessa? Funkar dem bra, dvs ingen kramp i underarmarna? Kostar?

• gurra1978

Medlem
    9 december, 2003 vid 13:00 som svar på: Dålig vind påTeneriffa?

Här kommer svar, kanske lite sent men ändå något. Jag befinner mig på Teneriffa just nu och det har blåst dåligt sön,mån och idag tisdag. Igår hade väl funkat men det finns ju knappt några vindsurfinguthyrare här. Jag rekommenderar att du åker till Fuerte Ventura till våren istället.

• gurra1978

Medlem
    1 december, 2003 vid 22:04 som svar på: Kapellskär imorgon

Inte nog med att det var varm i luften, vilket härligt väder det var confused.gif

• gurra1978

Medlem
    29 november, 2003 vid 17:46 som svar på: Kapellskär eller Björkvik på söndag?

Jag och semivaken kommer upp runt 11:00. Jag har inte surfat sen 1 nov så det ska bli riktigt kul.

• gurra1978

Medlem
    26 november, 2003 vid 22:11 som svar på: Vill du också ha bra tryck i seglet…

Självklart ska vi segla på söndag.

• gurra1978

Medlem
    24 november, 2003 vid 11:23 som svar på: Säsongssummering

Jag tycker också denna tråd var intressant. Det är kul att se att det verkligen går att få många dagar på vattnet även i Sverige. Vad jag däremot inte fattar är hur Voodoo kan segla över 100 dagar i Sverige med 6,2 som största segel?????? Hur är det möjligt? Om det är sant är det ju skrämmande bra. Vad har du kör merparten av dina dagar, på västkusten eller? Du kan ju inte väga så mycket heller om det ska funka med sådana pluttesegel.

• gurra1978

Medlem
    22 november, 2003 vid 13:55 som svar på: Säsongssummering

Det vore intressant att se hur många av dagarna som är i Sverige. Det får man inte reda på i din undersökning.

• gurra1978

Medlem
    19 november, 2003 vid 22:02 som svar på: Vad lever ni av??!!

Jag lever på statens bidrag på 2400 kr/månad till oss studenter. Sen jobbar jag ihop resten 1 månad över jul och 2 månader på sommaren. Det fungerar riktigt bra om man har låga utgifter.Man får ganska många seglingsdagar som student.

• gurra1978

Medlem
    16 november, 2003 vid 20:19 som svar på: Nybörjarproblem

Hjälp, jag kantrar trots att jag står på en pråm.

• gurra1978

Medlem
    15 november, 2003 vid 20:20 som svar på: Vindsurfarnas Vitzzeria?!

Jag har alltid 217.. någonting INTE 194 som det ovan. Förövrigt tyckte jag det var lågt skämt som inte ens var roligt.

• gurra1978

Medlem
    15 november, 2003 vid 20:15 som svar på: Vindsurfarnas Vitzzeria?!

Sluta beskyll mig din idiot. Kolla ip-nummret. Det är inte mitt inlägg. Jämför detta mot mitt nu får du se.

• gurra1978

Medlem
    15 november, 2003 vid 19:22 som svar på: Vindsurfarnas Vitzzeria?!

Här kommer en riktigt bra:

Hon: – Min man vill inte ha sex.
    Väninnan: – Vad gör du då?
    Hon: – Jag använder en gurka istället…och nästa dag får han den på sin macka…lite fitta ska han ju ha!

Sida 134 av 154
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications