gurra1978
Forumsvar skapade
-
Det gäller att inte bli uppspolad på stenstranden om jag förstått det hela rätt.
-
Inte roligt läge på Torö. Undra hur det gick?
-
Närbild på en fin våg.
-
gurra1978
Medlem20 september, 2003 vid 15:06 som svar på: Lite trevliga bilder från 2003-09-14 (i söndags)Var det på Stora Värtan, Näsaängsbadet du körde?
-
Nyss hemkommen därifrån. Så här såg det ut när jag kom kl 12. Det var min första gång där men jag tyckte det blåste för dåligt. Det var många som fick sitta på stranden och vänta.
-
gurra1978
Medlem15 september, 2003 vid 18:02 som svar på: Min delbara mast är inte längre delbar, vad göra?Kan meddela att min mast fortfarande sitter fast och vägrar dela på sig. Jag försöker med mina två bommar men de bara slirar. Jag blir tokig. Tur att man har en bil som sväljer en odelbar 430 mast
-
gurra1978
Medlem14 september, 2003 vid 19:03 som svar på: Resultat Mellansvenska Cupen Kapellskär 14/9Inte för att det gör så stor skillnad men jag kom faktiskt 2:a i andra heatet och inte trea som publicerat på listan. Boman dominerade totalt, vilken kille.
-
gurra1978
Medlem14 september, 2003 vid 18:59 som svar på: Resultat Mellansvenska Cupen Kapellskär 14/9alternativ till mer nedhal när det brallar på, som det gjorde senare på dagen
-
gurra1978
Medlem14 september, 2003 vid 18:56 som svar på: Resultat Mellansvenska Cupen Kapellskär 14/9en start bild
-
gurra1978
Medlem13 september, 2003 vid 17:43 som svar på: Min delbara mast är inte längre delbar, vad göra?Tack Ola. Det verkar mycket enklare än plankorna. Ska prova det snarast.
-
Det var riktigt vettigt gjort. Jag hade nämligen inte tänkt ställa upp pga av lite vind men imorgon kommer jag + några andra som kör i freerideklassen.
-
gurra1978
Medlem13 september, 2003 vid 17:26 som svar på: Min delbara mast är inte längre delbar, vad göra?Tack för snabba svar. Jag ska prova det där med plankorna. De krävs ganska hård surrning med rep för att få fast de på masten om jag förstod det rätt.
Herr anonym får gärna vidareutveckla ”bomtricket”, tack.
-
Jag har spelet. Om du vill att jag ska lägga upp det på en ftp kan du säga till. Jag försökte lägga upp det på ftp:n på steffos förut men det kom aldrig upp.