gurra1978
Forumsvar skapade
-
Det är jag. Kul att folk känner igen mig

Tack för bilden Per-Arne -
Vi drar till Brevik istället. Det blir klockrent där idag.
Vägbeskrivning:
Kör 276 mot Åkersberga. Kör rakt fram(blir lite snett upp vänster egentligen) i cirkulationsplatsen efter tunneln (du får statiol på höger sida). Ta höger vid rrödljusen. Kör på en lång bit. Du ska köra förbi Vivo Favoriten och ytterligare en bit. Du kör förbi en 30 sträcka (som är tidsbegränsad) sen börjar du närma dig. Kolla eter skylt med ”breviksbadet”, där tar du höger. Vid en kraftig kurva (röd lada) tar du höger. Kör rakt fram över två fartgupp sen är du framme.Lycka till
-
Jag är väldigt nöjd med min Hypersonic. Klart köpvärd.
-
Det är väl självklart att man ställer upp när någon får problem. Det var jag som seglade in din bom och senare även ditt segel inrullat innanför flytvästen. Vi blev lite oroliga när det gått så lång tid innan du kom tillbaka så vi åkte och letade efter dig. När vi inte hittade dig ringde jag faktiskt 112 och sa att vi saknade en vindsurfare
Det hade faktiskt för avsikt att skicka ut en helikopter till området och leta efter dig men som tur var kom du ju tillbaka och jag hann meddela sjöräddningen. Det där med helikoptern var kanske lite ”overkill” eftersom det var pålandsvind men det är alltid bra att ta det säkra alternativet eftersom man inte riktigt visste vad som hade hänt.Hur mår du nu och vad hände med din fina bräda?
Förövrigt så var det en grym dag där ute. Vågorna var riktigt stora och det blåste väl en 12 m/s. Jag lyckades nästan göra en one-footed backloop. Ofrivilligt med foten kan man väl säga men det var coolt. Fenan skar upp min våtdräktsdoja och lämna ett fint jack i foten

-
-
Kanske kan hjälpa den som blev drabbad, bla min dator
-
gurra1978
Medlem10 augusti, 2003 vid 15:53 som svar på: Lite bilder från fredagen på Väddö, Mats väg.Det var ganska stora dyningar som man kanske se på detta foto.
-
gurra1978
Medlem10 augusti, 2003 vid 15:53 som svar på: Lite bilder från fredagen på Väddö, Mats väg.Gipp av okänd seglare.
-
gurra1978
Medlem10 augusti, 2003 vid 15:52 som svar på: Lite bilder från fredagen på Väddö, Mats väg.Hur ska det här sluta?
-
gurra1978
Medlem10 augusti, 2003 vid 15:51 som svar på: Lite bilder från fredagen på Väddö, Mats väg.Titta vad det blåser.
-
gurra1978
Medlem10 augusti, 2003 vid 15:51 som svar på: Lite bilder från fredagen på Väddö, Mats väg.Full fart.
-
gurra1978
Medlem10 augusti, 2003 vid 15:50 som svar på: Lite bilder från fredagen på Väddö, Mats väg.Lite mer action.
-
gurra1978
Medlem10 augusti, 2003 vid 15:50 som svar på: Lite bilder från fredagen på Väddö, Mats väg.Bra vind, fint väder, varmt i vattnet.
-
Så här fint var det idag. 8-11 m/s NNO
-
Några stycken var vi allafall.