Forumsvar skapade

Sida 143 av 154
  • gurra1978

Medlem
    9 augusti, 2003 vid 15:33 som svar på: Väddö-2003-08-08 ett intermesso!

Så här bra såg det ut den dagen.

• gurra1978

Medlem
    8 augusti, 2003 vid 08:43 som svar på: väddö mm.

Mats väg

• gurra1978

Medlem
    7 augusti, 2003 vid 09:58 som svar på: Kan det vara värt 10 000 + rostarbete + lackering?

Svaret är så självklart enkelt, svaret är så sällsynt enklet.

NEJ!!!!!!

Förslag:

http://www2.blocket.se/view/1373669.htm?l=0

http://www2.blocket.se/view/1349736.htm?l=0

• gurra1978

Medlem
    6 augusti, 2003 vid 17:38 som svar på: sämst vind i väst-skåne…

Sluta klaga nu, ni har det så bra där nere annars wink.gif
    En annan har ju bara varit ute fyra dagar i sträck nu med tokplaningar. Äntligen får vi på östkusten lite vind grin.gif

• gurra1978

Medlem
    30 juli, 2003 vid 10:13 som svar på: Gunsegel vad vet vi igentligen

Klart det mest prisvärda alternativet på marknaden. Ett självklart val anser jag om man inte har gott om pengar eller om man kanske är elitseglare. Jag köpte precis ett raptor 9,5 och är extremt nöjd.

• gurra1978

Medlem
    29 juli, 2003 vid 18:21 som svar på: Uthalstrim

Tack för tipset.

• gurra1978

Medlem
    29 juli, 2003 vid 10:21 som svar på: Mellansvenska cupen !

Ok, jag ska vara med och tävla i den grymma freerideklassen. Jag kan behöva ett nytt M8:a. Hoppas inga andra ställer upp, det blir enklare att vinna då grin.gif

• gurra1978

Medlem
    27 juli, 2003 vid 17:49 som svar på: Har någon ett bräd tips ?

Den ultimata kombinationen som ger mest surf med minst prylar.

Lättvind
    Starboard Hypersonic 125 med 9,5 kvm segel. Du planar vid 5 m/s, tar bra höjd, seglar riktigt snabbt om det börjar bralla på samt håller det nog upp till 10-12 m/s.

Hårdvind
    Sen när det blåser mer har du en wave/freestyle med två små segel.

• gurra1978

Medlem
    27 juli, 2003 vid 17:43 som svar på: kapellskär imorgon??

Jag var där nyss. Väldigt bra vindriktning med 6 – 8 m/s och senare ökande till 8-10 m/s. Det var riktigt bra och morgondagen ger nog mer surf.

• gurra1978

Medlem
    24 juli, 2003 vid 18:57 som svar på: GPS-djungeln

Det där vill jag också kunna göra. Är programvaran med sjökortet över hela Sveriges kuster eller bara vissa? Kan du bränna programmet och sälja en kopia blush.gif eller är du en laglydig person. Måste man ha exakt samma GPS modell som dig?

• gurra1978

Medlem
    14 juli, 2003 vid 13:36 som svar på: Foil till surfbrädan!?

Kul att du ska prova att bygga själv. Det är alltid roligt att skapa. Jag har aldrig förstått det där med foil. Varför har man en sådan? Får man bättre fart, lättare att svänga eller tar bättre höjd? Vad är för- resp. nackdelarna? Eller är det bara en cool grej?

• gurra1978

Medlem
    11 juli, 2003 vid 15:06 som svar på: Pangdrag i 5,3:an hela dagen…

Det var riktigt bra. Vi var väl 5-6 seglare som körde. Vågorna blev bara större och större men tyvärr så avtog vinden på slutet. På slutet kom en militär och skrek på oss eftersom vi seglade in i deras riskområde. Tydligen sköt de skarpt och vi hade tur som blev upptäckta och informerade. Vi fick inte segla så långt ut, men där var ju vågorna som störst frown.gif

• gurra1978

Medlem
    11 juli, 2003 vid 08:25 som svar på: Pangdrag i 5,3:an hela dagen…

Så här såg det ut på Väddö vid Ålands hav. Det var min bästa dag hittills grin.gif Kul att östkusten kan bjuda till ibland.

• gurra1978

Medlem
    9 juli, 2003 vid 18:47 som svar på: Jag blir snart knäckt!

”Man glömmer ju aldrig den här dagen förra året.. ”

Var exakt surfade ni? Jag vill också prova på dem vågorna till hösten.

• gurra1978

Medlem
    9 juli, 2003 vid 17:36 som svar på: Jag blir snart knäckt!

Jag tror det blir riktigt bra. Nord 7-10 m/s är väl ingen dålig prognos. Jag körde där upp i söndags på nordost 6-7 m/s uppmätt med vindmätare och det var bra. Jag var helt ensam i strålande solsken. Att det blir ren nordlig vind är väl ok, eller?

Sida 143 av 154
PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications